Hoppas att det går bra för dig idag!! Berätta gärna hur det gick
.
Jag var riktigt nervös under min första. Körde riktigt dåligt, här har jag skrivit om det
https://korkortonline.se/forum/3158/
Jag ska köra upp i Helsingborg. Körde i Landskrona sist.
Har bara kört en gång sedan kuggningen, och det var igår. Det gick jättebra! Då var jag inte nervös.
Känner mig lugnare nu än sist, men pirr i magen finns det ändå :-D
Tack för dina snälla ord, gick dessvärre dåligt
är helt ledsen nu alltså orkar inte mer. Vilken otur också att jag fick samma inspektör
Funderar med på att köra upp i Helsingborg eller Hässleholm.. kanske Ystad också.
Men lycka till nu!! Du kommer säkert klara det denna gången. Visa högt självförtroende (gör STOR skillnad) och var inte nervös. kör exakt som du gjorde igår och tänk inte på att det är ett prov. Jag är världens mest osäkra och blyga person. han kände säkert av det
Men neeej vad tråkigt
. Vad var det som gick fel idag? Usch, känns så fruktansvärt att gå därifrån med ett negativt besked, vet hur det kändes förra gången. Hur länge till har du på dig innan teorin går ut? Var körde du idag?
Jag är också otroligt blyg och blir lätt nervös och tycker det är fruktansvärt att allt hänger på 25 minuters körning när man har tränat för det hela så länge och lagt så mycket pengar.
Förra gången körde jag med körskolans bil Wv golf. Men trafikverket i Helsingborg har Volvo V50.
Jag har varit inne på deras bokningssida varje dag, bara för att kolla hur det ligger till med tider om ifall nästa misslyckas och blir djupt deprimerad när jag ser att det inte finns några förrän i slutet av september/början av oktober
. Mitt teoriprov slutar gälla den 10 e september.