ja då kugga man för första gången anledningar var att jag bara körde på 80 i accelerationsfält och på motorväg och att jag körde långsamt på huvudled med massa farthinder tog han mig det jävla svinet, det var förresten ingar bilar bakom mig så hindrade ingen men som sagt inspektörerna är oftast jävla svin rent av.
Håller med helt, fyfan vilka idioter gör man det ena så är det fel gör man det andra så är det fel. Kom i 55km/h från en avfart från motorväg och hann inte komma ner i 50km/h vid skylten. fy fan! känner igen det där att folk får höra att de antigen kör för snabbt eller för långsamt, vad fan, i boken står det att man alltid ska anpassa hastigheten efter väglag och förhållande och om det finns farthinder kan man fan inte flyga i 50km/h trotts att vägskylten säger 50 -.-
Visst markera men vad är det för jäkla anledning till att UNDERKÄNNA ett FÖRARPROV, man lär sig under flera månader/år dagligen att hantera ett fordon och klarar sig i trafiken men blir underkänd för något så simpelt
Lägg till att även de som går fordonprogramet, praktiserar och jobbar med bilar och vet precis hur man framför ett fordon kan åka på en kuggning för något så löjligt medan stadens sämsta bilförare eller osäkraste tjej får körkortet på första försöket trotts anmärkningar.