Start > Körkortsforum > Är teoriprovet svårt?

Är teoriprovet svårt?

Miltpn 2019-09-09 19:14 ! Citera #
Tjena alla, jag gjorde provet Idag och fick 48 könner mig sämst och känns som jag aldrig kmr klara det, farsan boka tid direkt imr igen men tror jag va för stressad och läste ej igenom alla frågar
Hela 2019-09-09 19:35 ! Citera #
Gäst 2018-12-26
Tycker man borde höja körkortsålder till 20 helt ärligt. Jag fick frågor som t.ex ”är grupptryck bra?” och sjukt logiska svars alternativ, min vän fick frågor där flera svar var rätt.
Att höja åldersgräns är inte en lösning för i dagens samhälle finns det personer som redan vid 15 år och är mer mogna än jag
Bäst i test 2019-10-15 17:23 ! Citera #
Jag klarade teorin i morse och kan meddela att det var riktigt enkelt (klarade den på 20 min) om man övar mycket på STR och här så har man en jättestor chans att klara provet. :D (Jag kände igen nästan alla frågor).

Lycka TILL!
KUNGEN 2019-10-15 17:25 ! Citera #
Miltpn 2019-09-09
Tjena alla, jag gjorde provet Idag och fick 48 könner mig sämst och känns som jag aldrig kmr klara det, farsan boka tid direkt imr igen men tror jag va för stressad och läste ej igenom alla frågar
Jag tycker att du borde lära dig lite svenska!
Shee 2019-10-24 21:57 ! Citera #
Kan säga er att om ni vill klara er körkortsteori 1 gång till eller två gånger Max! Kombinera KÖRKORTONLINE , det är mycket bildfrågor om högregeln som påminner om riktiga provet där plus IKÖRKORT.NU , där finns alla typer av frågor som kommer på riktiga proven.

LÄS även alla avsnitt på ikörkort.nu som förkunskap! Det är allt jag gjorde på 3 veckor 2 timmar varje dag. Fick 60 utav 65 :)
Danne 2019-10-25 15:28 ! Citera #
Läste totalt 5timmar, visste inte ens vad högerregeln var innan, men fick 49...
Danne 2019-10-25 15:32 ! Citera #
Rekommenderar att äta massor av kakao, blåbär och valnötter med skal för att komma ihåg snabbare.
Glad - Kille 2020-05-07 14:38 ! Citera #
Jag använde mig av elevcentralen och körkort.se där jag dock bara köpte 5 dagars pass. Följde kan jag säga som gjorde provet för 25 min sen. Jag hade pluggat tillräckligt men var skit nervös och gick in på provet och kände igen många frågor vilket gjorde det betydligt lättare speciellt i uteslutningsmetoden. Satt och gjorde provet och höll på att skita på mig när jag fick resultaten men jag fick fan 59/65 är skit stolt och läste inte sida i den där jävla körkortsboken. Gör massa onlineprov på olika ställen och förstå frågorna memorera inte dem :) Så borde vem som helst klara provet!
Eppis 2020-05-20 16:33 ! Citera #
Börja med att göra frågor. Elevcentralen är bra. Gjorde 40 slutprov. På de 5 sista hade jag alla rätt. Läste sen körkortsboken en gång. Lättare att lära sig från boken när man gjort många frågor. Gjorde också lite gratisprov på nätet. Skrev provet förra veckan fick alla rätt. Ärligt talat inte speciellt svårt. 8-)
Gäst 2020-05-20 21:46 ! Citera #
Jag använde mig av Ta körkort appen, och lånade teoriboken från biblioteket som ljudbok och hade i luren, och lite av youtube
Tror jag körde genom appen två gånger, gjorde _många_ tester och lyssnade på boken ett par gånger och skrev typ ner allt jag var osäker på eller inte kunde så hade jag en bra sammanfattning.
Jag fick ut mycket av båda två, och tror jag hade haft rätt svårt att klara av provet om jag bara brukat ett av dom.

Fick 61.

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 16:45
7
I dag 06:31
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo