Start > Körkortsforum > Är teoriprovet svårt?

Är teoriprovet svårt?

Therese 2020-11-17 18:56 ! Citera #
Güler 2020-08-19
Hej har prov nästa vecka skulle vilja ha lite hjälp
Ja vill snälla
Gio Giovanni 2020-11-18 14:54 ! Citera #
Mitt tips till dem som har det svårt att studera eller har kuggat massa ggr, ge inte upp. Fook dem som säger ”Ah det e skit enkelt gjord det 1 gång bara så gör som jag säger” Fook dem, enda du behöver göra är att tro på dig själv, om det går dåligt o du kuggar so what. Fortsätt bara kämpa på studera hur mkt det kräver o fortsätt även om du kuggar lär du dig nåt ifrån det erfarenheten i att bara fortsätta o fortsätta tills du klarar dig. När du ger upp helt enkelt då harru förlorat kampen och direkt ha gav dem 1 ggr pluggarna sin seger, fortsätt bara kämpa på kommer allt gå bra, om du kuggar so what fook it o res dig upp o fortsätt kämpa tills du blöder o tills du kan, ingen annan här kommer att ge dig genvägar till ditt körkort, bara du kan uppnå ditt mål i livet. Fortsätt kämpa o ge aldrig upp.
Gäst 2021-05-28 23:09 ! Citera #
Ja
zainab 2023-09-20 14:47 ! Citera #
:( :( ja är det
zainab 2023-09-20 14:48 ! Citera #
Ja är
Björn He 2023-09-20 15:01 ! Citera #
Det är ju lättare att plugga grundläggande körkortsteori för körkort B än taxiteori för taxikort. Taxikort innehåller mer kunskap om hur man skall ta hand om någon som blir akut sjuk, hur man läser kartor, och så vidare som tydligen inte alls ingår i grundläggande teori för personbilskörkort.

Skulle jag plugga taxiteori så skulle jag behöva hjälp från någon taxiteorilärare.
Gäst 2023-09-20 18:12 ! Citera #
Easylife 2020-08-19
Behöver någon hjälp med teori så kan jag hjälpa till hör av er om ni vill ;)
Hejsan!
jag behöver verkligen hjälp att klara teoriprovet. kan du hjälpa mig eller?
sonian 2023-09-21 13:12 ! Citera #
Easylife 2020-08-19
Behöver någon hjälp med teori så kan jag hjälpa till hör av er om ni vill ;)
Hejsan
jag vill verkligen hjälp. kan du hjäpa mig snälla?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor