Start > Körkortsforum > Är teoriprovet svårt?

Är teoriprovet svårt?

Güler 2020-08-19 21:30 ! Citera #
Hej jag ska ha prov nästa vecka behöver tips på vägen och även hjälp
Güler 2020-08-19 21:31 ! Citera #
Easylife 2020-08-19
Behöver någon hjälp med teori så kan jag hjälpa till hör av er om ni vill ;)
Hej har prov nästa vecka skulle vilja ha lite hjälp
Vide 2020-10-06 11:30 ! Citera #
Kuggade idag på mitt prov fick 48 av 65 någon som vet vart man kan plugga miljö o trafiksäkerhet?


Mvh vide
Gäst 2020-10-06 12:01 ! Citera #
Använd också appen ’’Takörkort’’
Daniel 2020-10-06 12:23 ! Citera #
Tjena!

Gjorde teoriprovet förra veckan och klarade det på första försöket!

Mitt tips är att läs HELA teoriboken MINST 2 gånger innan det är dags, läs bara inte för att ”läsa” läs så att du förstår hur det menas, skriv t ex. egna frågor som du tror kanske kommer med på provet (när du måste ha vinterdäck på som ett exempel bara) speciellt om du finner problem att komma ihåg det rätta svaret.

Jag läste hela boken två gånger och gjorde ALLA frågor på appen ”iKörkort” sen självklart kommer man att ha fel och då är det bara att rätta felen helt enkelt, gå tillbaks och kolla, du måste tycka att det är okej att ha FEL fast du tror att det är RÄTT, så gör om frågornar du fick fel på och fortsätt tills du får rätt, det var så jag gjorde, hade inga obesvarade frågor kvar och i stort sett så var hela appen 100% klar utan fel och kan säga att det var över 1000+ frågor i den appen så det är en app jag rekommendera väldigt starkt, så PLUGGA PLUGGA PLUGGA.

Sammanfattning: Tycker jag att teoriprovet var svårt? Kan väl säga så här att det var enklare än vad jag trodde.
Varför? Jo, för jag gjorde allt som jag beskrev innan. Memorera inte frågorna, memorera det som är viktigt att ta med sig där ute i trafiken och gå vidare på det. Läs bara inte överdrivet mycket, det kommer du märka när huvudet säger STOPP!

Nu väntar uppkörningen för mig! :)

Lycka till!
Mia 2020-11-14 08:27 ! Citera #
Tycker inte alls provet e lätt
Farahnaz 2020-11-14 09:27 ! Citera #
Gäst 2020-10-06
Använd också appen ’’Takörkort’’
:cry: Jag har börjat om två år inte klarat Visa är väldigt let visa så svårt och alternativ är så mycket lickna värdigt lårit. Hur men kan få hjälp?
Sam 2020-11-17 15:30 ! Citera #
Jag har gjort 2 teoriprov, fått 51 två gånger i rad nu och 52 är godkänt så de är lite surt. Jag skulle inte säga att provet är svårt. De var enklare än vad jag trodde men svaren och frågorna är lite mer utvecklade än det jag pluggade på och man behöver tänka lite mer. Så tänk på att verkligen förstå frågan när du svarar medans du pluggar och inte bara svarar för att du ”vet” svaret på just det dom frågar om ifall du förstår vad jag menar :)
Haba 2020-11-17 17:55 ! Citera #
Kan man få godkänt om man övade endast på 1000 frågor i (körkortonline.se)?
Therese 2020-11-17 18:56 ! Citera #
Güler 2020-08-19
Hej har prov nästa vecka skulle vilja ha lite hjälp
Hej jag vill jättegärna ha lite uppfattning om vad som är

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest