Start > Körkortsforum > Är teoriprovet svårt?

Är teoriprovet svårt?

Gäst 2018-04-19 08:22 ! Citera #
Gäst 2018-04-19
Fick man olika svart alternative läste att det skulle komma nåt nytt kunskaps prov.
Det nya teoriprovet innebär bara att om du måste skriva om teoriprovet så kommer du inte få samma frågor som när du skrev det första gången.
Gäst 2018-07-05 00:20 ! Citera #
Hej imorgon jag har teoriprov är någon vet om frågor så kan jag tips tack
Gäst 2018-07-05 11:37 ! Citera #
Gäst 2018-07-05
Hej imorgon jag har teoriprov är någon vet om frågor så kan jag tips tack
Det är brottsligt att dela med sig av dom riktiga frågorna...
Dessutom ska det inte behövas om man bara har orkat läst teorin på ett ordentligt sätt..
Så trött på er slöhögar som inte orkar läsa teorin, men körkort ska ni ha, men vad det innebär att ha ett körkort det har ni inte en susning om!
Ville 2018-07-16 23:19 ! Citera #
Titta noga innan du kryssar svaret på ”lägsta, högsta, minst, osv. lär dig utantill att bromssträckan är X (hastighet i km utan nollan) i kvadrat delat med två. Reaktionssträckan är lika antal Km minus nollan gånger 3. så att du inte kör på din lille bror när du ska parkera.Lite överdrivet va! men det hjälper.
Kolla noga mörkeskörning och trafikregler i allmänhet . När det gäller utfartsreglen (som för mig är en väjningspliktsregel egentligen eftersom man lämnar företräde både åt all korsande trafik) ska man kunna specificiera VAR..
Ville 2018-07-16 23:24 ! Citera #
Och så har hämtas mycket nyttiga kunskaper från körkortonline.se ska jag understryka :)
Gäst 2018-07-16 23:31 ! Citera #
Glömde berätta at jag innehar B körkort sedan 1990 8-)
Ville 2018-07-16 23:35 ! Citera #
Och att ingen trafikförseelse har antecknats.
Donnan 2018-07-18 19:31 ! Citera #
Alla som.har kort har ju goofat lite....

Dock inget allvarligt.
En av dem körde in på enkelriktad gata, såg inte skylten den var rackarns skymt under löven på ett stort träd....bara o vända.

Sen har man väl kör liiite för fort har hänt....

Inget stort dock....inga parkeringsböter än.....eller bumpat i nån när man parkerar....dock så fått nummerplåten på bile utav en bil som backat in m drag krok....löste sig smidigt med ;).


Har körkort med ;)
Robban 2018-07-29 19:58 ! Citera #
Hej, har läst hela teoriboken samt har övat på frågor på körkortportalen. Har provet imorgon klockan 10:05. Tror ni att jag klarar provet?.
Gäst3 2018-07-30 12:43 ! Citera #
Robban 2018-07-29
Hej, har läst hela teoriboken samt har övat på frågor på körkortportalen. Har provet imorgon klockan 10:05. Tror ni att jag klarar provet?.
Hur ska vi vet om du klarar dig eller inte när vi inte ens vet hur bra du är på plugga i vanliga fall?
Dessa frågor blir jag lite trött på, för vi som sitter här känner ju inte varandra för fem öre.
Så hur ska vi kunna veta om den ena eller den andra kommer klara sitt prov?
Vissa har lätt för att plugga medans andra behöver lite längre tid på sig för att lära sig.
Men det är det ingen som verkar veta eller tro när man sitter här, utan dom flesta skriver ”Om jag klarade mig så kommer du göra det också.” Hur kan den personen veta det? Han som klarade sitt prov kanske har super lätt för att det teoretiska, medans den personen som läser det har väldigt svårt för det...

Mitt enda råd till ALLA är att plugga teorin i god tid INNAN ni ska göra era prov, och boka för sjutton inte något prov fören du känner själv inom dig att du kommer att klara det...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo