J_92
bola
Kuggade. ”dålig planering, tro på dig själv och gör det du tänker, du tänker rätt” löd domen. Känns surt men förståeligt. Kom för snabbt in i viss situationer och tvekade för länge vid en omkörning.
Mycket var bra också sa hon. Får jag till planeringen och tror på mig själv mer så fixar jg det enligt prövaren.
Allt hänger på träning så klart men ja, nu är jg fattig och har ingen att träna med så det får bli en liten paus nu.
Jag vet hur det känns jag var sjukt ledsen för några dagar sen men nu har jag kommit över det. Jag fick också samma fel som dig, ”dålig planering” och teckengivning. Men det är inte så allvarliga fel så det kommer gå bra nästa gång!
Mycket hänger på självförtroende och personkemi, så det handlar också om tur och otur när det kommer till vilken inspektör man får. Var det i Helsingborg du körde upp? Läste att Hässleholm har mest godkända prov så boka där om du hittar en tid, jag gjorde det!
Känns ändå okej. Prövaren var jättetrevlig och även den andre, som hade en annan aspirant, såg trevlig ut, så det lugnade mig. Det var i alla fall färre kryss nu än förra gången, så helt hopplöst är det nog inte. Jag har bara så jäkla svårt att slappna av och det är jättetråkigt.
Jag förstår att jag kuggade och var inte överraskad när hon sa de ”berömda orden” om att min körning inte var godkänd.
Det enda jobbiga är att väntetiderna är långa och att de kostar så mycket. Har inte råd att träna så mycket mer, tyvärr. Får se hur jag gör men jag tänker inte ge upp i alla fall . Har ju snart lagt 40 000 på mitt körkort, långt mer än vad jag hade räknat med.
Ja, jag körde i Helsingborg, både inne i stan, landsväg, villaomoråde, motorväg. Väldigt blandat.
Tack för tipset om Hässleholm. From nu kommer jag inte berätta för någon nära, när det är dags igen, men här är det skönt att skriva av sig så det kommer jag att göra i fortsättningen :-).
Får du vänta länge på din? Såg att det fanns en ledig i Malmö den 14e, men Malmö tror jag kan vara en svår stad att köra i.
Synd att man inte kan få köra upp i byar där det inte är så stirrigt . Det skulle lugna mig betydligt!