Hej-----------Hoppas Alla kan Förstår min svenska
Jag fikt B körkort på första Uppkörnning I solentuna sedan 2005
Nu Jag Har uppkörnning för Taxi Leg TFL
Jag klarade alla 4 teori Prove
kvar Uppkörnning,., Jag bliv Ice Godkänd 4 Gånger inom Junary 2011-- 3 gånger I farsta och 1 gång I södertalje
OBSSS Undvika göra din Uppkörnning I FARSTA+Sädertalje där %85 är ICE GODKÄND
Jag kör bilen mycket bra.
Orsaken till felet är
Det som rider med dig i bilen under provningen är orsaken till problemet
De är tysta i första satsen, after kort tid de g;ra konstiga saker
av förvirring och sen snabbt återvända till sina kontor för att säga att du inte får Godkänd, senari ta en annan person och gör samma spel.
De är orsaken till Ice Godkänd för 90% av de som fikICE Godkänd
Jag är säker på det och i dag bekräftade
De är mycket aggressiva med föraren och skapa ett klimat av terror inne i bilen, och de är passiva och lider av rädsla och stress.
Deras mål är att skapa fler Ledeg job för att öka sin arbetstid och lön. Dessutom är några av dem som agerar i enlighet med deras humör. /// hon varit bak full Idag när hon sagt att du blir ice godkänd
Kort sagt, de är lögn och så starkt varumärkena inte är en riktig verkliga orsaken till misslyckandet är att de inte vill ge dig en godkänd sedan den första och sen hitta på en anledning att göra det.
Jag fikt 4a Ice Godkänd Idag . Men kommer att göra ny Uppkörnning igen och igen och igen och igen och igen.............. Jag kommer att fortsätta och även få TFL
Glädjande för mig är att jag inte vänta på hans svar jag sa till honom hålla Kvitto för dig själv. Och innan Jag får ut ur bilen jag sa till henne att du är en lögnare och du inte har respekt och Idiot