Start > Körkortsforum > Kuggat uppkörningen 5 gånger!!…

Kuggat uppkörningen 5 gånger!!! jag ger upp

Tredje gången gillt? 2023-03-08 14:09 ! Citera #
Såg att tråden vart död ett tag, men hamnade här efter jag kuggade uppkörningen för andra gången idag och sökte efter fler som och var arga/ledsna/frustrerade på detta körkortet. Fann lite tröst i att fler misslyckats mer än en gång.

Min första uppkörning så var jag supernervös, så höll definitivt med om att jag skulle bli underkänd. Fick motorstopp ett par gånger. I protokollet efteråt så skrev han att han ingrep dock, vilket han inte gjorde.

Idag hade jag två stycken som åkte med och gjorde bedömning, varav en ”lärling”. Körningen upplevde jag gick bra, råkade dock lägga i neutral en gång när jag skulle växla till trean, men inget större fel. De bad mig att göra vänstersväng på landsväg och hitta ett sätt att vända, inga problem. På vägen ut igen så missar jag dock en stoppskylt, och då visste jag att det var kört. :scared: Fick pina igenom det med vetskapen att jag skulle bli kuggad i slutändan ändå.
De poängterade även att jag hade nere kopplingen när jag kom in i vissa rondeller, vilket också var en av anledningarna till att jag blev kuggad. De sa ingenting om att körningen i övrigt var dålig.

Har bokat fler körlektioner nu och bokat om körprovet, försöker hålla motivationen uppe. Bara att fortsätta öva! Tredje gången gillt? :lol:

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Teoribok 2023 gratis

Teoribok – den senaste körkortsboken med körkortsteori 2023
Ladda ner Teoribok
PDF   348 sidor   28 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken med körkortsteori 2023 Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken med körkortsteori 2023