Larsson ; Du skriver att du klarade provet, jo.. Grattis.. Men efter hur många försök? Vad hade du för mindset? Hur pluggade du osv osv? Själv klarade jag uppkörningen på 6;e tror jag, och teorin fick jag 51 på sist men har nu teori igen på Lördag. Min uppkörning går ut den 13;e Juni så klarar jag inte tills så kommer ja släppa körkortet helt.. Men jag kommer klara det här denna gång.. Jag tror på mig själv..
Klarade uppkörnigen o har teorin kvar, tredje försöket klarade jag det på och skrivit teori 3 gånger men bommat.. eftersom jag bommat 3 gånger på teorin så har jag kollat vad jag är mindre bra på och då läser jag enbart de, just nu är trafikregler de jag ska plugga på för jag fick 21/32 rätt på just trafikregler, så läser bara de just nu
det är skit bra att du tror på dig själv! att släppa helt med körkortet är det sämsta du kan göra! GÖR INTE DE! jag vet att det känns tungt för jag kände exakt samma sak men du kommer vara så j*vla glad när du äntligen har körkortet! man klarar sig i stort sett inte utan körkort i detta samhälle, så GE verkligen inte upp!