Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörning, känner mig…

Kuggade uppkörning, känner mig som skit

Gäst 2022-01-21 18:16 ! Citera #
Gäst 2022-01-21
Jag uppdaterade sidan, och hittade en tid. Idag 10:00. Nervösiteten la sig lite men jag va inte nervös för att jag inte skulle klara det utan jag blev nervös över att jag skulle göra fel.

Spoiler: Jag klarade det idag :D

Jag fick hjälp av mina päron att betala den här uppkörning, vilket hjälpte min stress enormt. Tips är att hålla lugnet. Förarprövaren förstår att du är nervös. Tror till och med alla är det i någon grad. Så försök tänka på det som en ytligare körlektion eller privat körning.

Min förarprövare hade till och med radion på.
Där ser du, bra jobbat!

Grattis! och kör försiktigt! :)
Emi 2022-06-30 09:23 ! Citera #
Kuggade uppkörningen igår. Usch alltså, mådde så himla dåligt och grät i flera timmar till min stakars pojkvän som klappade mig på axeln.

Men nu efter att jag fått mycket tröst, pratat med vänner och kollegor och även läst detta forum så
Mår jag mycket bättre och har fått styrkan tillbaka att försöka igen. Har uppkörning om 2 veckor så fick turen att få en tid snabbt. Trots att uppkörningen är 7:30 på morgonen så hoppas jag det går bättre än tiden jag hade innan som var mitt i lunchrusningen (11:30-12:15). Och fick även en uppvärmning, är en morgon person så det känns bara skönt för mig.

Jag blev kuggad pga att jag inte hade en bra planering och avsökning, samt att inspektören fick ingripa när jag skulle köra in på landsvägen (90 väg) från en mindre landsväg. Men men, det är inget som inte går att fixa! Håller tummarna och hoppas på det bästa. Ska köra mer med körskolan och föräldrarna!

Självklart mår jag skit över att inte klara det. stress, ångest och övertänkande var det ända jag kände både före, under och efter uppkörningen. Men det är bara att försöka igen och förhoppningsvis ta vinsten!
Beatle 2022-07-02 11:19 ! Citera #
Emi 2022-06-30
Kuggade uppkörningen igår. Usch alltså, mådde så himla dåligt och grät i flera timmar till min stakars pojkvän som klappade mig på axeln.

Men nu efter att jag fått mycket tröst, pratat med vänner och kollegor och även läst detta forum så
Mår jag mycket bättre och har fått styrkan tillbaka att försöka igen. Har uppkörning om 2 veckor så fick turen att få en tid snabbt. Trots att uppkörningen är 7:30 på morgonen så hoppas jag det går bättre än tiden jag hade innan som var mitt i lunchrusningen (11:30-12:15). Och fick även en uppvärmning, är en morgon person så det känns bara skönt för mig.

Jag blev kuggad pga att jag inte hade en bra planering och avsökning, samt att inspektören fick ingripa när jag skulle köra in på landsvägen (90 väg) från en mindre landsväg. Men men, det är inget som inte går att fixa! Håller tummarna och hoppas på det bästa. Ska köra mer med körskolan och föräldrarna!

Självklart mår jag skit över att inte klara det. stress, ångest och övertänkande var det ända jag kände både före, under och efter uppkörningen. Men det är bara att försöka igen och förhoppningsvis ta vinsten!
Lycka till!

Jag också fick underkänt första gången och fick ingripande, men det gick bra den andra, 10 dagar efter. Jag tog 4 körlektioner i mellan och gjorde det bästa jag kunde för att finslipa allting.

Träna så mycket du hinner, ta det lugnt natten innan, tänk positivt och du kommer klara dig!
Gäst 2023-02-11 10:17 ! Citera #
Hände mig också,,, fick spärr i huvudet på nåt sett
Gäst 2023-02-14 17:58 ! Citera #
Jag har kuggat en uppkörning, kan inspektören på min nästa uppkörning se hur länge sedan det var?
Tacksam för svar!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 11:30
8
I dag 11:04
7
I dag 10:36
7
I dag 10:01
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo