Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörning, känner mig…

Kuggade uppkörning, känner mig som skit

Kuggarn 2016-06-22 09:31 ! Citera #
Gäst 2016-06-22
Var din säkerhetskontroll godkänd på din förra uppkörning, behöver du inte göra den igen.

Lycka till på din uppkörning
Skönt att höra.

Tack! :)
Gäst 2016-06-22 09:35 ! Citera #
Kuggarn 2016-06-22
Skönt att höra.

Tack! :)
Kul att kunna hjälpa till, en som klarade uppkörningen först på mitt åttonde försök.

Ge aldrig upp, du är nära kortet nu. Håller tummarna för dig
Kuggarn 2016-06-22 09:51 ! Citera #
Gäst 2016-06-22
Kul att kunna hjälpa till, en som klarade uppkörningen först på mitt åttonde försök.

Ge aldrig upp, du är nära kortet nu. Håller tummarna för dig
Skönt att du klarade det till sist. Var det längesedan du körde upp?

Tack så mycket för orden, det känns skönt med stöd :)
Alex 2016-06-22 12:25 ! Citera #
Kuggade 2 gånger på uppkörningen nu... Nästa vecka är det min tredje gång jag kör upp i Karlstad och är nervös. Tänk inte på att det är uppkörning osv utan fokusera på körningen istället och ta allt på allvar så inspektören ser att du är noga, riskmedveten och planerar din körning. Det är mer än vad jag trodde som de räknar in... När man ska köra upp är glädje och hopp skit viktigt, stress kommer nog alltid att finnas men försök att minska det och kontrollera det eftersom stress är en själv sabotage och kommer BARA ifrån dig själv, strategier är skit viktigt, personer som flickvän/pojkvän kan ge mycket glädje och hopp, osv... Glöm inte att tro på er själva :)

Skriv/fråga gärna.
Gäst 2016-06-22 15:08 ! Citera #
Hej! Hur gick det?
Limpan 2016-06-22 15:52 ! Citera #
Jag kugga också idag. en vänstersväng på landsväg var väll lite så där mindre bra men ingen större fara för andra. annars var den perfekt fick mycket beröm för min körning och min riskmedvetenhet, avsökning m.m.. men kugga mig för en jävla vänstersväng när dom andra jag gjorde åt samma håll gick hur bra som helst! Besviken.. men de e bara o köra på igen och boka. Synd att det är så tunt med tider så här års bara!
Gäst 2016-06-22 16:45 ! Citera #
Kuggarn 2016-06-22
Skönt att du klarade det till sist. Var det längesedan du körde upp?

Tack så mycket för orden, det känns skönt med stöd :)
I början på December förra året då fick hag körkortet. Bokade alla uppkörningar uran den sista privat, använde typ uppkörningarna som körlektioner, fast då var man naiv och trodde man var redo för körkortet haha
Inte kuggarn längre 2016-06-23 09:21 ! Citera #
Jag klarade min uppkörning igår! helt överlycklig :D
Gäst 2016-06-23 11:08 ! Citera #
Inte kuggarn längre 2016-06-23
Jag klarade min uppkörning igår! helt överlycklig :D
Fan vad nice, stort Grattis!!
Gäst 2016-06-23 13:17 ! Citera #
Grattis!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest