Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörning, känner mig…

Kuggade uppkörning, känner mig som skit

Gäst 2016-06-14 14:56 ! Citera #
Kan men begära att inte ha samma inspektör för nästa gång?
Gäst 2016-06-14 15:27 ! Citera #
Jag har också blivit kuggad på min första uppkörning. Jag blev besviken som fan, men jag vägrar deppa ihop för det. Jag ska göra om den och hoppas då få en annan person på passageresätet som ska avgöra om jag ska ha körkort eller ej.

Ni får säga vad ni vill, men det ÄR! skillnad på VV:s personal och hur dom bedömmer.
Gäst 2016-06-14 19:05 ! Citera #
Jag håller med dig!Det finns stor skillnad mellan olika personal? jag har hört många som berättade att dem var nervösa och oroliga i början men inspektören var trevliga och snälla att det ändrade det hela när dem började prata med dem!
Jag kände tvärtom med min?
Alicia 2016-06-15 00:06 ! Citera #
Hej! Jag fick körkortet igår!!! Jag var så himla nervös och förstår precis hur ni känner! Jag kuggade också tre ggr men fick den igår till sist (fjärde försöket). Det viktiga är att inte ge up även ifall ni känner er värdelösa för det gjorde jag med. Jag har fått betala skit mkt o va nära på att ge up men jag ville inte kasta all pengar i sjön!! Så jag tipsar er att inte ge up och träna tills ni känner er säkra, efter att ha kuggat 3 ggr inom en vecka så väntade jag ett helt år för min fjärde försök, och då kände jag mig mer säker. :) lycka till hör ni, u can Do IT!!!
Gäst 2016-06-15 11:03 ! Citera #
Grattis till körkortet Alicia :)
Gäst 2016-06-15 12:23 ! Citera #
Grattis på ditt körkort
Gäst 2016-06-15 15:23 ! Citera #
Förr eller senare kommer alla fixa det, huvudsaken- ge inte upp utan fortsätt köra, både övningsköra och köra upp, ingen blir sämre, dessvärre kostar det men det kommer att kosta ännu mer om man slutar och måste börja om efter ett tag igen. Det känns skitjobbigt när man kuggar men gräv inte ner dig för det, en resa till framgång kan vara hur krokig som helst, men en dag lyckas du och den känslan är obeskrivlig, även om det är din tionde uppkörning så kommer det inte stå på din panna. Kriga på bara!
Gäst 2016-06-15 17:55 ! Citera #
Gäst 2016-06-15
Förr eller senare kommer alla fixa det, huvudsaken- ge inte upp utan fortsätt köra, både övningsköra och köra upp, ingen blir sämre, dessvärre kostar det men det kommer att kosta ännu mer om man slutar och måste börja om efter ett tag igen. Det känns skitjobbigt när man kuggar men gräv inte ner dig för det, en resa till framgång kan vara hur krokig som helst, men en dag lyckas du och den känslan är obeskrivlig, även om det är din tionde uppkörning så kommer det inte stå på din panna. Kriga på bara!
Kanonbra skrivet, håller med allt du skriver. Jag själv klarade först uppkörningen på mitt åttonde försök.

Men alla de föregående uppkörningarna minns jag ej nu, bara den sista godkända ????
Kuggarn 2016-06-22 08:48 ! Citera #
Hej på er! TS här. Idag ska jag få min nya dödsdom, fruktansvärt nervös :( och när man är nervös har man en förmåga att göra en massa knepiga grejer som man aldrig gör förut... Hoppas man slipper säkerhetskontrollen åtminstone.

Lycka till ni som också kör upp idag! :)
Gäst 2016-06-22 09:22 ! Citera #
Var din säkerhetskontroll godkänd på din förra uppkörning, behöver du inte göra den igen.

Lycka till på din uppkörning

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo