Start > Körkortsforum > Kuggade uppkörning, känner mig…

Kuggade uppkörning, känner mig som skit

A.D 2021-10-20 19:00 ! Citera #
Kuggade uppkörning igen.
Har bokat tid på fredag i Jönköping, har aldrig kört upp där förut. Någon som har haft sin uppkörning I Jönköping?
Gäst 2021-10-30 08:47 ! Citera #
A.D 2021-10-20
Kuggade uppkörning igen.
Har bokat tid på fredag i Jönköping, har aldrig kört upp där förut. Någon som har haft sin uppkörning I Jönköping?
Hur gick det i Jönköping?
Vava 2021-11-02 15:55 ! Citera #
Sanna 2020-11-21
Tår i ögat ! Vännen jag vet känslan har blivit kuggad 6 gånger har get upp det känns som att det blir bara jobbigare och inte lättare . Nerverna tar över och jag gör en massa dumt så jag tappar allt . Har inte haft problem med teorin men med tanke på kuggningar så har jag fått göra teorin många gånger för att den gått ut . Jag mår skit dåligt och jag förstår er alla
Vet att jag svarar på ett gammalt inlägg men läser detta och känner igen mig såå mycket…kuggade idag 6e ggn å mår verkligen SKIIIT…
Så himla ledsen!!!
Alla ni som kämpar med körkortet ge ej upp!
Gäst 2021-11-02 19:52 ! Citera #
Vava 2021-11-02
Vet att jag svarar på ett gammalt inlägg men läser detta och känner igen mig såå mycket…kuggade idag 6e ggn å mår verkligen SKIIIT…
Så himla ledsen!!!
Alla ni som kämpar med körkortet ge ej upp!
Berätta gärna dina historier och vart. Kämpar också på! :-‘)
Kuggis 2021-11-03 07:23 ! Citera #
Lider med alla er så mycket! Var i liknande situation som ni förra veckan och allt kändes mer eller mindre hopplöst. Men ge inte upp!! Plötsligt händer det och man står där med körkortet - fick det i fredags mot alla odds! Och då är allt slit, alla pengar och tårar värt det! Försök hålla nerverna i schack och lära av varje kuggning, men i slutändan så hänger mycket på inspektören så tänk bara på att göra ert bästa - någon gång kommer det bli er tur, lovar!

Kämpa på och stort lycka till framåt!
Gäst 2021-12-16 11:47 ! Citera #
Jag kuggade idag jag fick tvätbtomsa två ggr framför ett trafikljus som slog om. Detta skulle jag planerat bättre sa han dock så säger min lärare att jag gör helt rätt när jag har hamnat i den situationen innan. Andra ggr var mitt fel som inte var uppmärksam. Sen körde jag tydligen för sakta på motorväg... Jävla skit.. nu finns ju inga tider heller så är så jävla ledsen att jag behöver vänta säkert flera månader till. Fan
Tant 2021-12-16 20:08 ! Citera #
Kämpa! Jag kuggade o hittade en tid först fem månader senare, men gick in på bokningssidan många ggr per dag och plötsligt hittade jag en återbudstid till dagen efter (blev godkänd den gången). Så in och kolla hela hela tiden om du kan!
Lisa 2021-12-18 09:08 ! Citera #
Jag har haft körkort i trettioår utan några incidenter. Nu övningskör jag med min dotter. Kraven är väsentligt högre idag än när jag tog körkort. Löjligt att nybörjare ska backa in i parkering mellan två parkerade bilar (ingen som jag känner gör så) Mitt intryck är att kraven är väldigt högt ställda på uppkörningen och att eleverna tvingas köra i väldigt komplicerade trafiksituationer jämfört med på min tid. Iaf i Farsta i Stockholm.
Gäst 2021-12-18 11:34 ! Citera #
Tant 2021-12-16
Kämpa! Jag kuggade o hittade en tid först fem månader senare, men gick in på bokningssidan många ggr per dag och plötsligt hittade jag en återbudstid till dagen efter (blev godkänd den gången). Så in och kolla hela hela tiden om du kan!
Jag har haft så jobbigt med kortet gjorde om teoriprovet, blev kuggad på vänster sväng från landsväg 70 väg. Vet inte vad ska göra nu har 5 ggr nu redan är så ledsen ,Nån tips ?
Gg 2021-12-20 11:23 ! Citera #
Mitt tips är att boka i mindre städerna där blir man oftast godkända, klarade mitt körprov i Bollnäs för två veckor sen. bor i Stockholm.
Fortsätt kämpa ger inte upp bara.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest