Start > Körkortsforum > Uppkörning hos trafikverket i …

Uppkörning hos trafikverket i Sollentuna..

Celia 2018-02-05 18:42 ! Citera #
Jag körde upp där idag. Dem var så otroligt trevliga på Sollentuna trafikverk. Jag fick godkänt /Tack bästa Sollentuna Trafikverk .
Bryan 2018-03-26 12:45 ! Citera #
Hej till alla jag kommer att ha uppkörning den 24 maj kl.15.35 och vill veta vilken vägen man kör.
Gäst 2018-03-26 16:03 ! Citera #
Bryan 2018-03-26
Hej till alla jag kommer att ha uppkörning den 24 maj kl.15.35 och vill veta vilken vägen man kör.
Varför behöver du veta det?
Du ska kunna köra överallt!!
Du låter absolut inte redo och lämpad för att ha körkort om du är en så pass osäker förare att du känner behov av att veta färdvägen under uppkörningen.
Övningskör tills du är mogen nog för körprov.
Du har gått om tid för det tills den bokade dagen.
Kämpa på och öva!
Bryan 2018-03-28 05:55 ! Citera #
Du har faktiskt rätt det är en dumt fråga för att jag kan köra bilen och då ska inte vad rätt om väger eller så tack för din meddelande.
B 2018-03-28 06:45 ! Citera #
Hur många uppkörningar har ni fått göra i Sollentuna? De verkar så petiga där och folk klagar på att de blir kuggad av ett litet fel
Gäst 2018-03-28 08:45 ! Citera #
B 2018-03-28
Hur många uppkörningar har ni fått göra i Sollentuna? De verkar så petiga där och folk klagar på att de blir kuggad av ett litet fel
Klarade på första försöket där i måndags, och gjorde dessutom lite småfel. (glömde bort att blinka ut ur en rondell två gånger, valde fel körfält en gång så jag fick byta hastigt när jag insåg det, samt så slarvade lite med att titta i döda vinkeln)
Så att säga att dom är petiga är rent skitsnack, för då hade jag också blivit kuggad :)
B 2018-03-28 10:32 ! Citera #
Vilken inspektör hade du?

Har blivit kuggad av en och samma inspektör två gånger där pga små fel och sista uppkörningen var för att jag borde blinkat tidigare och att jag väntade ”för länge” i rondell då en bil åkte förbi och då tyckte han jag var för seg -.-
B 2018-03-28 10:32 ! Citera #
Gäst 2018-03-28
Klarade på första försöket där i måndags, och gjorde dessutom lite småfel. (glömde bort att blinka ut ur en rondell två gånger, valde fel körfält en gång så jag fick byta hastigt när jag insåg det, samt så slarvade lite med att titta i döda vinkeln)
Så att säga att dom är petiga är rent skitsnack, för då hade jag också blivit kuggad :)
Vilken inspektör hade du?

Har blivit kuggad av en och samma inspektör två gånger där pga små fel och sista uppkörningen var för att jag borde blinkat tidigare och att jag väntade ”för länge” i rondell då en bil åkte förbi och då tyckte han jag var för seg -.-
Gäst 2018-03-28 12:44 ! Citera #
B 2018-03-28
Vilken inspektör hade du?

Har blivit kuggad av en och samma inspektör två gånger där pga små fel och sista uppkörningen var för att jag borde blinkat tidigare och att jag väntade ”för länge” i rondell då en bil åkte förbi och då tyckte han jag var för seg -.-
Jaha, det låter lite petigt, det håller jag med dig om...

Jag hade en äldre dam vid namn Ann-Christine, men jag fick en känsla av att hon inte brukar vara så ofta vid Sollentuna då hon nämnde nått om att hon hoppar in och jobbar extra lite då och då, hon brukar annars hålla till vid jakan eller nere i Södertälje.
Hur som helt så var hon super trevlig och lätt att prata med.. Och hon sa att alla gör fel, men så länge man inte gör nått som är trafikfarligt så finns det ingen anledning till att inte bli godkänd, sedan får man träna lite mer på det som var mindre bra för att kunna bli bättre på det...

Hoppas det går bättre för dig nästa gång!
Lycka till!
B 2018-03-28 13:49 ! Citera #
Gäst 2018-03-28
Jaha, det låter lite petigt, det håller jag med dig om...

Jag hade en äldre dam vid namn Ann-Christine, men jag fick en känsla av att hon inte brukar vara så ofta vid Sollentuna då hon nämnde nått om att hon hoppar in och jobbar extra lite då och då, hon brukar annars hålla till vid jakan eller nere i Södertälje.
Hur som helt så var hon super trevlig och lätt att prata med.. Och hon sa att alla gör fel, men så länge man inte gör nått som är trafikfarligt så finns det ingen anledning till att inte bli godkänd, sedan får man träna lite mer på det som var mindre bra för att kunna bli bättre på det...

Hoppas det går bättre för dig nästa gång!
Lycka till!
Ja exakt!! Har hört att så många säga att deras inspektörer säger så och att man bedömer helheten, självklart kör ingen 100% perfekt ju men så länge man inte gör stora fel som är en trafikfara dock så känner jag många som klagat på Sollentuna och trodde de överdrev men nu förstår jag varför.

Men Gud va skönt att du fick en som inte verka va från Sollentuna. Det så svårt med tider också nu så skit stressad är man nu :/ tack!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo