Start > Körkortsforum > Uppkörning hos trafikverket i …

Uppkörning hos trafikverket i Sollentuna..

Juca 2020-10-28 17:57 ! Citera #
Jag har uppkörning kl 8 på Fredag, känner mig redo. Några tips gällande den tiden?
Fredde 2020-10-28 20:27 ! Citera #
Blev godkänd i sollentuna första försöket. Det gäller att du klarar av dom två rondeller som finns där. Det gör du genom att träna.
StarWar 2021-04-06 17:51 ! Citera #
Åker aldrig dit igen.
Kuggad utan något trafik fel.
Johan 2021-08-13 16:43 ! Citera #
Orka med såna som dig, lär dig att köra istället så blir du inte underkänd.. herregud!!
Thammy 2022-05-18 22:18 ! Citera #
Eppis 2020-06-07
Jag pratar bara av personlig erfarenhet av att ha kört upp en gång i Sollentuna. Väldigt proffsigt bemötande. Förarprövaren gjorde allt för att skapa en behaglig stämning och hjälpte till med små tips under uppkörningen.
Kan man köra bil så tror jag att risken för att bli kuggad är försvinnande liten.
Självinsikt verkar vara en bristvara hos alla som kommer oförberedda till provet.
Jag håller med dig, jag gjorde uppkörning idag (kuggat på grund av hastighet påE4) Väldigt proffsigt bemötande, hon som jag hade vår så trevligt, gjorde allt för att skapa en behaglig stämning och hjälpte till med små tips under uppkörningen med mig med. Ska göra den andra uppkörning i Sollentuna såklart.
Thammy 2022-07-06 14:51 ! Citera #
Klarade uppkörningen idag i Sollentuna! Hade kuggat den 18-05 på grund av hastighet, idag körde jag 25 min mot Upplands Väsby S, sedan mot Rotebro och tillbaka till Trafikverket. Underbart instruktör! Lycka till allihopa! 8-)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor