Start > Körkortsforum > Uppkörning hos trafikverket i …

Uppkörning hos trafikverket i Sollentuna..

Madde 2018-03-31 20:20 ! Citera #
Tackar:)
J 2018-04-02 21:47 ! Citera #
Hur väljer dessa provförrättare deras aspiranter?

Många verkar få samma inspektörer efter att ha kuggat sin första uppkörning så är det av en slump att man får de eller att de själva väljer?
Gäst 2018-04-03 15:46 ! Citera #
Det är en slump då man bara får den inspektör som har en tid ledig den tiden man bokar. De väljer inte själva vilka elever de ska köra med.
Liw 2018-06-29 17:08 ! Citera #
:| hej

Angående uppkörning i Sollentuna, vilken tid är bäst att köra upp där? Är klockan 11:45 bra eller dåligt?
Madde 2018-07-06 23:40 ! Citera #
Jag körde upp i Sollentuna den 4 juli. Det var mitt andra försök och det gick vägen. Jag fick bästa inspektören Daniel. Proffsig och schyst på samma gång. Inga konstigheter alls. Lycka till alla ni som kämpar för körkortet. Det är en underbar känsla när man äntligen har det!
AFR 2018-07-18 11:22 ! Citera #
Jag hade mitt körning prov idag i Sollentuna och herregud vilka underbara personalen finns där i Sollentuna trafikverket.
Jag fick GODKÄNT av det första försöket och inspektören var så snäll och tydlig med allt.
Stort tack till Sollentuna trafikverket.
Phoebe 2018-07-25 18:09 ! Citera #
Jag körde upp för två veckor sedan vid kl 7:25. Följande var min körning:
1. Säkerhetskontrol (säkerbälts, tuta)
2. Trafikverket-Danderrydsvägen-Shell bensin station-Parkering-körning i vila område-Danderydsvägen -Rundel Täby riktning- Motorväg-tunnel- Hagby- Lämna motorväg - vända i rundel till Sollentuna C motorväg- Sollentunavägen- Trafikverket.

Jag blir kuggade p.g.a tre osaker:
1. Påfart till motorväg hade jag 3 växling . Det var inte miljövänligt och man ska växla till hög växling så tidigt som möjligt.
2. Jag byt till 2 växling för tidigt innan rundel
3. Jag körde för nära stillande bil på gatan.
Ruhatata 2018-07-26 16:42 ! Citera #
Hade körprov idag i Sollentuna och blev godkänd. Tabba mig på cirkulationsplats, där de i rondellen hade företräde. Fick dock en andra chans i flera rondeller, där det gick bättre. Jätte fin trafiklärare!

Körde upp 13.50, lagom trafik må jag säga.

Lycka till!
Donnan 2018-07-26 21:28 ! Citera #
Grattis Ruhatata

Visar att du kan....

Ses i trafiken där ute ;)
Liz 2018-07-31 09:30 ! Citera #
Jag körde upp i Sollentuna idag, kl 8 och klarade det! :)

Trodde jag skulle kugga då jag råkade bryta mot högerregeln och tanten i bilen som skulle svänga blev galen. Fick även flera motorstopp. Jag körde med Krister (som enligt min körlärare kuggar de flesta).

Ta det lugnt, var noga med skyltar så kommer det gå bra!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I dag 15:50
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo