Start > Körkortsforum > Uppkörning, igen och igen. Läs

Uppkörning, igen och igen. Läs

Hammerfall 2012-10-23 01:09 ! Citera #
killer
Ingen skulle orka kämpa sålänge som mig.. Så ni som säger att jag ska fortsätta kämpa.. ni har inte varit i samma sits.

Vad är det du kuggar på hela tiden? är det samma saker hela tiden eller är det olika från gång till gång? Vore intressant och höra lite mera om VAD du kuggar du på, för du ber om hjälp men skriver inte ner vad du behöver hjälp med. Ta inte illa upp nu, men för att kunna hjälpa dig så måste vi få veta vad som är fel :)
killer 2012-10-23 02:02 ! Citera #
Hammerfall

Vad är det du kuggar på hela tiden? är det samma saker hela tiden eller är det olika från gång till gång? Vore intressant och höra lite mera om VAD du kuggar du på, för du ber om hjälp men skriver inte ner vad du behöver hjälp med. Ta inte illa upp nu, men för att kunna hjälpa dig så måste vi få veta vad som är fel :)



Samma saker typ, men med olika mellanrum. Jo men jag kommer sluta skriva här snart för egentligen kan ingen hjälpa mig förutom jag själv.. men livet är svårt och orättvist..
Gäst 2012-10-23 08:30 ! Citera #
killer
Ingen skulle orka kämpa sålänge som mig.. Så ni som säger att jag ska fortsätta kämpa.. ni har inte varit i samma sits.


Du har rätt Killer. Som jag skrev tidigare fattar jag inte hur du orkar fortsätta efter flera kuggningar.Eftersom EN kugg kändes jobbigt för mig tycker jag det är jävligt starkt av dig att fortsätta försöka om och om igen. Du måste vara en av de envisaste personer jag nånsin ”träffat”.

Kanske du borde lägga ner det ett tag. Köra nån gång ibland för att inte tappa det du kan och plugga teori lite då och då.
Sen försöka igen när du lagt allt det här bakom dig? Jag vet inte...
Gäst 2012-10-24 10:24 ! Citera #
Själv undrar jag varför trafikskolan aldrig hör av sig. Ringde henne både igår och i förrgår och hon var fullbokad imorgon, men skulle kolla om hon kunde byta lektion med nån annan. Enda chansen jag har är imorgon. Annars får jag chansa på att träna bort mina fel med sambon.

Drömmer nu varenda natt att jag klarar en uppkörning och blir olycklig när jag vaknar. Dumt nog kuggade en jag jobbar med för några veckor sen och berättade att inspektören hon hade är känd för att kugga folk. VET att sånt är skitsnack, men skulle ändå hellre vara lyckligt ovetande om vem som har det ryktet.
Ali warsame 2015-10-26 21:31 ! Citera #
Jag har gjort tre gånger på uppkörning men jag blev inte godkän. Jag hoppas nästan att jag blir godkänna.
Jag har gjort ett fel på en gång men andra gånger vet jag inte på vilket sätt.
Gäst 2019-12-01 01:09 ! Citera #
Hur gick det för dig killer? Har du fått ditt körkort? Blev väldigt nyfiken. Har min uppkörning imorgon och första snön med väldigt isig väglag kom igår?!?!? (Just min tur) så är skapligt nervös :?
Gäst 2019-12-01 01:26 ! Citera #
Gäst 2019-12-01
Hur gick det för dig killer? Har du fått ditt körkort? Blev väldigt nyfiken. Har min uppkörning imorgon och första snön med väldigt isig väglag kom igår?!?!? (Just min tur) så är skapligt nervös :?
Den frågan ställer du fyra år försent, kolla datumet :?

Btw är både snö å regn positivt när det kommer till din uppkörning, skyll på väglaget å ge dig själv extra tid inför korsningar å all planering

Alltså hoppas jag att ”just min tur” INTE var sarkastiskt lol, själv har jag uppkörning nästa vecka. Hoppas att det snöar på 8-) 8-) 8-)
Gäst 2019-12-01 08:49 ! Citera #
Gäst 2019-12-01
Den frågan ställer du fyra år försent, kolla datumet :?

Btw är både snö å regn positivt när det kommer till din uppkörning, skyll på väglaget å ge dig själv extra tid inför korsningar å all planering

Alltså hoppas jag att ”just min tur” INTE var sarkastiskt lol, själv har jag uppkörning nästa vecka. Hoppas att det snöar på 8-) 8-) 8-)
Haha jag är fullt medveten om datumet :lol:
Gäst 2019-12-01 15:17 ! Citera #
Gäst 2019-12-01
Haha jag är fullt medveten om datumet :lol:
Din uppkörning?
Gäst 2019-12-06 23:18 ! Citera #
Om du undrar hur det gick med min uppkörning så klarade jag den :) Du får höra av dig hur det går med din om du inte redan gjort den!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest