Start > Körkortsforum > Uppkörning, igen och igen. Läs

Uppkörning, igen och igen. Läs

killer 2012-10-16 19:24 ! Citera #
Backning och parkering har dock ingenting med säkerhetskontroll att göra. =)
justanotherone 2012-10-16 21:35 ! Citera #
Chilla Killer. Om det inte går bra just nu betyder det att det inte är slut än. Jag kuggade också på min första uppkörning igår men jag bryr mig inte. Bara ta tag i det och få i dig mat o mycket sömn. Om du är en orolig person så ta kanske ett tuggummi att tugga på under körningen och låt dig inte distraheras av inspektören. Låt inspektören ställa frågor till dig och svara på dem men fråga inte inspektören för mycket, de kan inte alltid svara på vad du har att säga om det tex är personligt. Ge inte upp. Bara kör som om du redan har körkort och inspektören bredvid ska någonstans. Berätta att du är nervös och att du har hållt på länge innan du börjar köra så kanske inspektören kan lugna ner dig. För övrigt så ta de lugnt och kör naturligt. Hoppas de fixar sig :-)
Gäst 2012-10-17 16:33 ! Citera #
killer
Backning och parkering har dock ingenting med säkerhetskontroll att göra. =)


Haha det har du rätt i. Formulerade mig knas där. Jag har en godkänd säkerhetskontroll sen innan så jag behövde inte göra en till denna gången. Allt kändes faktiskt mycket bättre den här gången. Dock blev jag inte godkänd den här gången heller... Så himla störigt!
Gäst 2012-10-17 18:21 ! Citera #
Hej Killer! (jag som var gäst tidigare i tråden)
Hur gick det idag för dig? Funkade inställningen att du tänker att det går åt helvete och du kommer att kugga vad du än gör? Jag har min första uppkörning om fem dagar och vet att jag kommer tänka så (det gillar inte min trafikskolelärare).

Jag hoppas så innerligt att det gick vägen för dig den här gången. Jobbigt att kämpa så länge och sen falla på målsnöret hela tiden.
Kram på dig hur det än gick. Hejar på dig!!!
killer 2012-10-17 20:04 ! Citera #
Justanotherone - Det du inte förstår är att jag kuggat ungefär 9
gånger. Jag brydde mig inte heller när jag kuggade min 1;a, 2;a och 3;e
uppkörning. Jo, att snacka hjälper alltid.


Tracca - Jag kuggade idag också, men konstigt nog så är det här
första och enda gången jag varken är ledsen eller arg på att jag kuggade.
Jag körde helt enkelt jävligt bra, manövreringen, trafiksäkerheten var
godkänd. Det enda jag kuggade på var trafikregler, 2 misstag som jag
gjorde och hastighet. Hastigheten skulle inte hänt, otur - men
mina andra 2 fel inom regler ska jag rätta till, ska analysera dem
och lösa dem. Min teori går ut den 22;a denna månad så jag har nästan
ingen chans kvar inför ännu en uppkörning, men jag kollar tider varje
dag så vi får se..


Däremot så dödade jag nervositetskänslan, jag vann över den och det
går sååå mycket bättre när man inte är nervös. Inspektören sa själv
att han såg att jag kan köra bil och kan manövrera bilen, men att han
inte kan godkänna mig pga mina fel. Jag visade honom också mitt protokoll
på min tidigare godkända uppkörning.
Gäst 2012-10-17 21:10 ! Citera #
Ha ha! Inte kul att du kuggade, men bra att du slapp bli nervös iaf. Behåll den där ”jag skiter i hur det går, det går ändå åt helvete”-känslan till nästa gång så kanske du fixar det (eller så går det åt helvete eller hur det nu var) Lycka till med att hitta tider!!

Själv skriver jag teorin imorgon och är rätt säker på att fixa den, men uppkörningen på måndag kommer gå åt h*****e för mig med!
Gäst 2012-10-17 21:19 ! Citera #
Själv så spikade man uppkörningen på första :D
Däremot har teorin gått åt helvete, ska göra ett tredje försök på måndag.
Hittils har jag fått (50 första gången och 48 andra).
Ger mig Kortet 2012-10-18 01:00 ! Citera #
killer
justanotherone - Det du inte förstår är att jag kuggat ungefär 9
gånger. Jag brydde mig inte heller när jag kuggade min 1;a, 2;a och 3;e
uppkörning. Jo, att snacka hjälper alltid.


Tracca - Jag kuggade idag också, men konstigt nog så är det här
första och enda gången jag varken är ledsen eller arg på att jag kuggade.
Jag körde helt enkelt jävligt bra, manövreringen, trafiksäkerheten var
godkänd. Det enda jag kuggade på var trafikregler, 2 misstag som jag
gjorde och hastighet. Hastigheten skulle inte hänt, otur - men
mina andra 2 fel inom regler ska jag rätta till, ska analysera dem
och lösa dem. Min teori går ut den 22;a denna månad så jag har nästan
ingen chans kvar inför ännu en uppkörning, men jag kollar tider varje
dag så vi får se..


Däremot så dödade jag nervositetskänslan, jag vann över den och det
går sååå mycket bättre när man inte är nervös. Inspektören sa själv
att han såg att jag kan köra bil och kan manövrera bilen, men att han
inte kan godkänna mig pga mina fel. Jag visade honom också mitt protokoll
på min tidigare godkända uppkörning.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Jag känner igen mig, jag håller med dig och ska inte ger upp tills jag kommer få den gälva efterlängtat kortet, jag kommer köra upp tills jag dör, Let ride guys, jag själv kuggade idag i en jävla små liten stad som kallas Flen, det var så jävla enkelt att köra upp dit jag har klarat allting och körde den bästa jag kunde och allting gick smidig den här gången men när vi har kommit tillbx så väntade jag bara att höra GRATTIS jag godkänna dig idag men så blev inte resultatet den enda ord jag hörde va TYVÄRR sen bla bla Hatar den där ordet jag verkligen hatar det, jag ba fyfan va snackar du om det gick jo galen och jag har aldrig kört upp bättre än idag och han ba jo du körde jättebra men tyvär jag kan inte godkänna dig för att jag lurade dig innan du har kommit in på bilen så har jag slagit på helljuset för att testa dej men du har inte märkte ut och du körde hela tiden helljuset på, jag ville gråta men jag ba dra åt helvete och lämnade bilen för jag ville inte höra nåt skit bla bla bla förklaring från han, guys be aware jävla vägverkets snubblar har kommit på en ny teknik, NU har jag en stor Protocollspaper som bara har en kryss Säkerhetskontrol och jag gjorde ingen säkerhetskontrol för att jag visade upp gamla protokolen som va godkänd, han bara bad mig att vill skulle köra iväg direkt efter han berättade mig va vi skulle göra idag, så jävla tjurjävel. GUYS LET ME RIDE fullfrihet på vägarna, vad är jag inte förstår är varje inspektör bruka säga att det gick galen jättebra men de kan inte godkänna mig om ni ser min protocolspaper skulle ni inte förstår att jag har bara ett kryss hela paperet på varje protokol jag är nästan klart med körkort jävel jag ka ba test bara den här gången om det inte gick vidare ska jag flytta UK och fixa dit som en kompis till mig gjorde han bara kuggade och kuggade flera än 10ggr och sen flyttade han dit och körde upp dit och fixade det på första försöket sen flyttade han hit 3månader byttade till svenskakortet NU han e där ute och glad hahaha His middle finger is för the Vägverkets jävla inspektörarna som bara vet hur man säger TYVÄRR hela tiden. JAG KOMMER KÖRA UPP TILLS JAG FÅR KORTET JAG SKA INTE GER UPP GUYS DET BA BARA KÖRA UPP TILLS MAN FÅR
Gäst 2012-10-18 08:32 ! Citera #
Gäst
Själv så spikade man uppkörningen på första :D
Däremot har teorin gått åt helvete, ska göra ett tredje försök på måndag.
Hittils har jag fått (50 första gången och 48 andra).


Vi kanske kan dela på ETT körkort du och jag?:-)
Gäst 2012-10-18 11:19 ! Citera #
Vet att det här är din uppkörningstråd Killer, men ville bara skriva att jag just klarade teorin med 60/65:-D:-D:-D
Nu är bara frågan hur många uppkörningar jag kommer kugga på!!!

Har du hittat nån ny tid innan måndag?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo