Start > Körkortsforum > Uppkörning, igen och igen. Läs

Uppkörning, igen och igen. Läs

Gäst 2012-10-18 13:46 ! Citera #
Tracca
Vet att det här är din uppkörningstråd Killer, men ville bara skriva att jag just klarade teorin med 60/65:-D:-D:-D
Nu är bara frågan hur många uppkörningar jag kommer kugga på!!!

Har du hittat nån ny tid innan måndag?


Hur pluggade du om man får fråga? : ))
Jag fick mest fel på trafikregler...
Läste du boken eller gjorde du tester på nätet? tacksam för svar 8-)
Gäst 2012-10-18 14:31 ! Citera #
Gäst
Tracca
Vet att det här är din uppkörningstråd Killer, men ville bara skriva att jag just klarade teorin med 60/65:-D:-D:-D
Nu är bara frågan hur många uppkörningar jag kommer kugga på!!!

Har du hittat nån ny tid innan måndag?


Hur pluggade du om man får fråga? : ))
Jag fick mest fel på trafikregler...
Läste du boken eller gjorde du tester på nätet? tacksam för svar 8-)


Jag har gått igenom Bonniers trafikskola, allt utom delar av trafiken och gjort några slutprov där. Sen har jag gjort kanske 20 slutprov på TEO och nåt enstaka av de andra proven där. Dessutom har jag sökt på nätet om jag varit osäker på nåt, t ex kultryck, stoppsträckor, alkoholmängder osv. Trafikolycksstatistik kollade jag på bussen på väg till provet!
Jag har inte läst en enda sida i nån bok. I och för sig har nog en del trafikregler fastnat genom åren utan att jag tänkt på det. Jag blir snart 38 så... Prov brukar dessutom inte vara nåt problem för mig. Är absolut mer teoretiskt än praktiskt lagd!
Gäst 2012-10-18 14:32 ! Citera #
Gäst
Tracca
Vet att det här är din uppkörningstråd Killer, men ville bara skriva att jag just klarade teorin med 60/65:-D:-D:-D
Nu är bara frågan hur många uppkörningar jag kommer kugga på!!!

Har du hittat nån ny tid innan måndag?


Hur pluggade du om man får fråga? : ))
Jag fick mest fel på trafikregler...
Läste du boken eller gjorde du tester på nätet? tacksam för svar 8-)


Jag har gått igenom Bonniers trafikskola, allt utom delar av trafiken och gjort några slutprov där. Sen har jag gjort kanske 20 slutprov på TEO och nåt enstaka av de andra proven där. Dessutom har jag sökt på nätet om jag varit osäker på nåt, t ex kultryck, stoppsträckor, alkoholmängder osv. Trafikolycksstatistik kollade jag på bussen på väg till provet!
Jag har inte läst en enda sida i nån bok. I och för sig har nog en del trafikregler fastnat genom åren utan att jag tänkt på det. Jag blir snart 38 så... Prov brukar dessutom inte vara nåt problem för mig. Är absolut mer teoretiskt än praktiskt lagd!
Gäst 2012-10-18 14:35 ! Citera #
Knäppa mobilen skickade visst dubbelt...
Gäst 2012-10-18 15:12 ! Citera #
Tracca
Knäppa mobilen skickade visst dubbelt...

Inga problem : )) Tack för informationen! :D
Gäst 2012-10-19 12:37 ! Citera #
Var har du tagit vägen Killer? Ingen ny tid??

Ville bara skriva att idag kuggade jag på testuppkörningen :o

Jag körde för fort på avfart från motortrafikled (Inom hastighetsgränserna, men för fort för kommande sväng)

Missade nästan en gångtrafikant som skulle över ett övergångsställe (Såg inte ens att det var ett övergångsställe!)

Växlade inte ner inför ett farthinder (trafikskolläraren satt och surrade en massa just, men det ska ju inte påverka)

Placerade mig heltokigt mitt inne i korsning med trafikljus (Där fick jag en total blackout och började tänka helt bakvänt)

Dessutom har jag en tendens att släppa kopplingen lite för fort när jag växlar. Försöker sluta med det, men det händer ändå ibland.

Annars körde jag hur bra som helst tyckte hon, men det var liiiite många fel :?

Bådar gott inför när riktiga uppkörningen ska gå åt helvete på måndag!!

Saken är den att jag blir jättenervös när någon som inte åkt med mig förr sitter i bilen när jag kör. Spelar ingen roll om det är nån helt okänd eller nån jag känner väl. Blir också fint på måndag... Det här kommer helt enkelt att gå åt skogen... :(
killer 2012-10-19 13:07 ! Citera #
Tracca - Ge mig din MSN om du har någon, så kan vi prata och dela med oss våra känslor där.. :)


Jag har också ett par tips jag kan ge dig..
Gäst 2012-10-19 13:21 ! Citera #
killer
Tracca - Ge mig din MSN om du har någon, så kan vi prata och dela med oss våra känslor där.. :)


Jag har också ett par tips jag kan ge dig..


Hundra år sen jag använde MSN sist. Tror knappt jag minns hur man gör!
Ska testa att få igång det så återkommer jag.
Gäst 2012-10-19 13:35 ! Citera #
Nu har jag messenger på mobilen :)
Ska åka till jobbet strax, men om jag får din adress så lägger jag till dig när jag får en lugn stund (om jag får det)

Jobbar i princip hela tiden till söndag kl.16 så jag har inte mycket tid på mig att hinna köra alls innan uppkörning.
killer 2012-10-20 19:42 ! Citera #
Jag behöver gärna prata med 2-3 personer innan måndag, helst idag.

Vill dela tankar, genom msn..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest