Start > Körkortsforum > Uppkörning, igen och igen. Läs

Uppkörning, igen och igen. Läs

Jossan-88 2012-10-20 22:34 ! Citera #
Tyvärr använder jag inte msn.. är det någon som gör det i dagens läge? :)
killer 2012-10-21 01:44 ! Citera #
Facebook går lika bra.. En användarprofil länk så ja hittar.. :(
Gäst 2012-10-21 19:27 ! Citera #
F*n. MSN på mobilen vill inte funka. Förlåt Killer...

Måste få beklaga mig lite. Hela min uppladdning inför uppkörningen imorgon (som ändå kommer gå åt h*e) har gått åt h*e.

Jag har jobbat hela helgen och skulle köra lite med sambon när jag slutade 16. Så långt stämmer mina planer.

Plötsligt är sambon dunderförkyld och extra grinig. Stressar upp mig för minsta lilla misstag och tycker allt jag gör som på trafikskolan är fel. Hans konstanta dåliga humör, uppläxningar och gnäll resulterar i ungefär 1000 motorstopp och att jag glömmer blinkers hela tiden! Jag kan f*n inte köra bil med honom brevid mig! Varenda gång vi har övningskört får jag bara höra om jag gör fel och aldrig om jag gör rätt. Tror fan jag blir singel om jag inte klarar uppkörningen imorgon!

Dessutom är min dotter sjuk så både hon, sambon och sonen kommer att vara hemma imorgon. Där rök mina ensamma lugna timmar innan uppkörningen>:) Dessutom envisades sambon med att jag ska köra till uppkörningen, så jag kommer inte få en enda pytteliten egen stund.
Om jag mot alla odds skulle klara det hade jag dessutom tänkt stjäla min mammas bil och hämta barnen från skola/dagis och snurra med dem lite. Nu blir det inget av med det heller...

Men det kommer ju ändå gå åt helvete så...
killer 2012-10-21 19:30 ! Citera #
Det är lugnt. :)


Jag förstår dig, jag har uppkörning imorgon kl 13 med. Och mina 2 månader går ut imorgon så om jag kuggar så får jag börja om allt, vilket jag inte komma göra för då ger jag upp. Kommer göra mitt bästa, skiter i resultat. :)
Gäst 2012-10-21 20:09 ! Citera #
Och jag 13.45:-D

Hoppas som f*n att du fixar det så blir jag mindre olycklig när jag kuggar!!

Skriv här så fort du kört imorgon så här jag detsamm:-)
Gäst 2012-10-21 20:15 ! Citera #
Lycka till kamrater!
Gäst 2012-10-21 20:16 ! Citera #
Ingen av er ska känna sig nere just nu - tänk istället så här, bekanta sig med bilen och tänk istället för vad ni gör med reglage,ratten, trafiksutiationen istället för att avläsa vad inspektören tänker när ni kör =))))

Lycka till, härlig dag för er - närmare körkortet!
Gäst 2012-10-21 20:45 ! Citera #
Tack Gäst och writer!!
killer 2012-10-21 21:01 ! Citera #
Tack så mycket alla.! Jag är däremot nästan säker på att jag kuggar.. :)
Gäst 2012-10-21 21:24 ! Citera #
Vad bygger du din känsla att du kuggar på, killer?

Visst, det är inte lätt att allt ska funka just vid uppkörningen, men vad konkret som är i vägen?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov