Start > Körkortsforum > Ni som kuggat!

Ni som kuggat!

Gäst 2012-09-19 17:30 ! Citera #
bola
Yeaaaaaah! Grattis :-D Har hängt kvar bara för att se hur det går för dig haha :D
Vad roligt! Då blir det ut och köra hela dagen? :-)

Var körde du upp denna gången? :-)


Tack så mycket bola!!! :D :D :D Konstigt nog har jag inte ens varit ute och kört än :lol: känns lite läskigt om jag ska vara ärlig. Men jag ska nog ta en rundtur imorgon :)
Jag körde upp i Älmhult igen :) jag kanske inte hade fått mitt körkort nu om det inte vore för dig, jag hade aldrig tänkt på att köra upp där... tusen tack för allt! Alltså jag vet inte hur jag ska tacka dig!!! :D
Gäst 2012-09-19 17:32 ! Citera #
Gäst
jag kör upp genom körskola. Är super nervös inför det :o ( hjärtklamningar :lol: )
tack för dina goda rådd. ska tänka på det ;) idag blir det mini uppkörning.
Men det är verkligen skönt att du fixade det.


Då kommer du definitivt fixa det :D komigen, du får inte bli osäker! Körskolan hade aldrig bokat provet åt dig om du inte vore 100 % redo 8-)
Vector-to 2012-09-19 23:21 ! Citera #
Det är så himla många som blir kuggat här. Men ska göra mitt bästa. Annars få jag oxå komma ner till Älmhult :|
vill önskar dig lycka till i framtiden J_92..

Är det någon som har blivit kuggat eller klarat här i Farsta, som kan ge mig lite råd och tips? tack :lol:
vector 2012-09-21 13:08 ! Citera #
Yesssssssssssssss jag klara det. Fick köra i max 25min.. Fan va skönt.. Tack J 92 för dina tips. Trodde aldrig att jag skulle klara här i Farsta. Yessss
Gäst 2012-09-22 12:44 ! Citera #
vector
Yesssssssssssssss jag klara det. Fick köra i max 25min.. Fan va skönt.. Tack J 92 för dina tips. Trodde aldrig att jag skulle klara här i Farsta. Yessss


Yeeeeeeeyyyy!!! :D STORT GRATTIS , är så glad för din skull!!! :D:D
vector 2012-09-22 13:34 ! Citera #
Tack detsamma! :D nu är det bara ut och åka YEEE har det bra och kör försiktigt.. ;)
Gäst 2012-09-22 16:48 ! Citera #
vector
Tack detsamma! :D nu är det bara ut och åka YEEE har det bra och kör försiktigt.. ;)


Haha är det bara jag som inte vågar köra? :lol: Det har skett allvarliga bilolyckor varje dag i 2 veckor i den staden jag bor :|
Gäst 2016-01-22 09:49 ! Citera #
Kör inte upp i helsingborg som privatist!! Kuggade mig två ggr pga backning runt hörn och att jag va lite seg på att parkera! Trodde alltid folk snacka skit när de säger de kugga mig baaaara på det men shit... hässleholm, där ska ni köra upp om ni vill klara det. Gjorde fel i backning runt hörn glömde lägga i parkeringsbromsen and that was it och fick körkortet... hbg fick jag en tjej under utbildning så hon kugga för minsta lilla o andra ggn så hamna jag med henne och hennes mentor som var ett svin rent ut sagt. Halvsov under hela uppkörningen sa att jag inte kunde någonting han ”kände” det på bilen o sa att jag inte kollade överhuvudtaget och att högerregeln DEN sket jag i totalt.... det är sant med att de säger att det beror på vem du kör upp med. Nu hade jag ju extrem otur också men aja
Skymd kurva 2016-12-21 16:28 ! Citera #
Hej!

Jag undrar om inspektören kan underkänna en på grund av att man inte körde om en traktor vid landsvägs trafik, tyckte att sikten var skymd, därför körde jag inte om.

Tacksam för svar.
Gäst 2016-12-21 18:51 ! Citera #
Skymd kurva 2016-12-21
Hej!

Jag undrar om inspektören kan underkänna en på grund av att man inte körde om en traktor vid landsvägs trafik, tyckte att sikten var skymd, därför körde jag inte om.

Tacksam för svar.
Ja. Du kanske tyckte fel / var för mesig och inte vågade.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest