Start > Körkortsforum > Ni som kuggat!

Ni som kuggat!

Gäst 2012-08-27 12:07 ! Citera #
Modigt! Lyckan till!

Kanske ser du uppkörningen som en träningsmoment till och då slipper du vara nervös ...Gäller även att inte tänka på att du blir nervös av kunna vara nervös på uppkörningen.

Det sägs att det hjälper att man inte förhastar sig med alla delmoment som växling, bromsning, osv...Ta god tid på dig innan och tänk först, gör sen.
Drews 2012-08-28 17:38 ! Citera #
Jag kuggade mitt prov nyligen därför att jag inte motorbromsade tillräckligt mycket, samt att jag inte smygde fram tillräckligt sakta till korsningar. Vilket jag tyckte var helt galet felbedömmt. Ibland går det inte som man vill... Tar med pappret nästa gång och överdriver på båda punkterna.
Gäst 2012-09-04 18:23 ! Citera #
Jag känner för att ge upp... orkar inte mer. 4 ggr är alldeles för mkt :(
Gäst 2012-09-18 15:33 ! Citera #
JAG KLARADE DET!!! :D :D :D
tompaaa 2012-09-18 16:22 ! Citera #
Äntligen! Grattis! :)))
Gäst 2012-09-18 18:51 ! Citera #
tompaaa
Äntligen! Grattis! :)))


Tack så mycket! :)
Vector-to 2012-09-18 23:42 ! Citera #
Grattis... Grattis.. J_92
Du förkänna det verklige!. :D jag har läst alla dina inlägg och höll tummarna för dig och nu äntligen fixa du det..
Själv ska jag försöka med min första uppkörning den 21/9 . Det blir tyvärr i Farsta / Stockholm. Få vi se hur det gå!

Men stor grattis till dig.. :P
Gäst 2012-09-19 12:03 ! Citera #
Vector-to
Grattis... Grattis.. J_92
Du förkänna det verklige!. :D jag har läst alla dina inlägg och höll tummarna för dig och nu äntligen fixa du det..
Själv ska jag försöka med min första uppkörning den 21/9 . Det blir tyvärr i Farsta / Stockholm. Få vi se hur det gå!

Men stor grattis till dig.. :P


Tack så jättemycket! :) Kör du upp privat eller genom körskola? Jag önskar dig lycka till och hoppas att du klarar det, det kommer säkert gå bra! Det gör inget om du råkar göra något fel (tex lägga i fel växel) fortsätt bara köra som vanligt, och försök att inte vara nervös.
Gäst 2012-09-19 12:27 ! Citera #
Yeaaaaaah! Grattis :-D Har hängt kvar bara för att se hur det går för dig haha :D
Vad roligt! Då blir det ut och köra hela dagen? :-)

Var körde du upp denna gången? :-)
Gäst 2012-09-19 13:53 ! Citera #
Jag kör upp genom körskola. Är super nervös inför det :o ( hjärtklamningar :lol: )
tack för dina goda rådd. ska tänka på det ;) idag blir det mini uppkörning.
Men det är verkligen skönt att du fixade det.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov