Start > Körkortsforum > Kritik för att du vill ta AUTO…

Kritik för att du vill ta AUTOMAT-körkort? Stå på dig!

Gäst 2017-06-04 11:32 ! Citera #
Det är skrämmande när man kollar vad folk skriver här! Kalla andra för lata och dumma i huvudet för de tar automat istället för manuell!!
Alla har en egen vilja och val vad de väljer och dem som inte respekterar det DE ÄR DUMMA I HUVUDET!
Dagligen är det dårar ute i trafiken som orsakar olyckor både för sig själva och andra,är inte det viktigare än såna skitsaker som automat/manuell!
Bara för att du växlar gör inte dig till en bättre förare i trafiken!
Old and slow 2017-06-04 20:51 ! Citera #
Vill man sitta å slira på kopplingen i stadsmiljö kan man ta manuell, men egentligen finns det ingen ide med att ta för manuell.
Det är så skönt att köra automat när man ligger i köer och trycker.
Men oftas är det unga förare som vill ta manuell för att det är ”bilkörning” att växla...

Att sen sitta och kasta skit och vara otrevlig säger ju det mesta om åldern på dom. Är de lika otrevliga och dumma mot sina medtrafikanter så ska vi nog vara rädd
En aggresiv ton talar oftas för en aggresiv körning med lite självinsikt.

Du som tar för automat, du gör ett klokt val :)
Gäst 2017-06-04 23:46 ! Citera #
Gäst 2017-06-04
Det är skrämmande när man kollar vad folk skriver här! Kalla andra för lata och dumma i huvudet för de tar automat istället för manuell!!
Alla har en egen vilja och val vad de väljer och dem som inte respekterar det DE ÄR DUMMA I HUVUDET!
Dagligen är det dårar ute i trafiken som orsakar olyckor både för sig själva och andra,är inte det viktigare än såna skitsaker som automat/manuell!
Bara för att du växlar gör inte dig till en bättre förare i trafiken!
Kalla inte andra dumma i huvudet innan du lärt dig skillnad på de/dem.
Gäst 2017-06-04 23:48 ! Citera #
Old and slow 2017-06-04
Vill man sitta å slira på kopplingen i stadsmiljö kan man ta manuell, men egentligen finns det ingen ide med att ta för manuell.
Det är så skönt att köra automat när man ligger i köer och trycker.
Men oftas är det unga förare som vill ta manuell för att det är ”bilkörning” att växla...

Att sen sitta och kasta skit och vara otrevlig säger ju det mesta om åldern på dom. Är de lika otrevliga och dumma mot sina medtrafikanter så ska vi nog vara rädd
En aggresiv ton talar oftas för en aggresiv körning med lite självinsikt.

Du som tar för automat, du gör ett klokt val :)
Bra formulerad text... till jag såg
”Du som tar för automat, du gör ett klokt val :)
Det sänkte hela din nivå till negativt.

Du slirar inte på kopplingen i stadsmiljö heller, så skaffa kunskap innan du yttrar dig.
Håller du nere koppling vid rödljus så sliter du på urtrampningslagret. Jag, f.ö. lägger i neutralen och släpper upp kopplingen.
Kan sänka din text ytterligare om det är intressant?
Gäst 2017-06-05 09:12 ! Citera #
Du språkpolisen skaffa dig ett liv istället.
Många här har en skruv lös som bara går in och kommenterar på jävelskap.
Som tidigare sagt är ni lika aggressiva i trafiken förstår jag mycket väl alla olyckor som händer!
Gäst 2017-06-05 10:25 ! Citera #
Gäst 2017-06-05
Du språkpolisen skaffa dig ett liv istället.
Många här har en skruv lös som bara går in och kommenterar på jävelskap.
Som tidigare sagt är ni lika aggressiva i trafiken förstår jag mycket väl alla olyckor som händer!
Hörrö allvetaren!

Hur kan du veta att dessa person är aggressiva förare bara för att dom påpekar vissa brister som folk har när det gäller hur en bil fungerar :D

Att köra bil och påpeka andras att dom har fel är två helt skilda saker.. Men det kanske man inte vet när man har automatkörkort ;)
Gäst 2017-06-05 11:06 ! Citera #
Såna som inte tål att andra har andra åsikter utan bara kör över och tycker de själva vet bäst brukar vara såna i trafiken också besserwisser.

Arroganta,aggressiva,vet inte vad hänsyn mot andra innebär eller att kunna samspela i trafiken.
Som man är i skrift är man också som person för det är personligheten som visar sig.

Detta forumet är väl till för hjälp och stöd,istället finns det människor som mår uselt själva som måste klanka ner på andra som bara frågar något.
Sorgligt!
Gäst 2017-06-05 12:16 ! Citera #
Gäst 2017-06-05
Såna som inte tål att andra har andra åsikter utan bara kör över och tycker de själva vet bäst brukar vara såna i trafiken också besserwisser.

Arroganta,aggressiva,vet inte vad hänsyn mot andra innebär eller att kunna samspela i trafiken.
Som man är i skrift är man också som person för det är personligheten som visar sig.

Detta forumet är väl till för hjälp och stöd,istället finns det människor som mår uselt själva som måste klanka ner på andra som bara frågar något.
Sorgligt!
Nu låter du som en besserwisser? :|
#dubbelmoral
Du klankar även ned på andra nu?
#dubbelmoral

Fast det kanske inte folk med villkor 78 förstår.
Gäst 2017-06-05 14:46 ! Citera #
I denna tråden kallas folk för efterblivna och lata för de vill ha automat istället för manuell!
Jag poängterar att man inte skriver så sen får jag nån sorglig individ på mig också.

Min inställning är att skit fullständigt i vad andra tycker gör vad som känns bäst för dig!
Vad anonyma främlingar sitter och tänker om dina val spelar inte den minsta roll!!
Rebecka86 2017-07-10 19:19 ! Citera #
Min Volvo v90 AUTOMAT är GRYM

(Skulle bara säga det)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo