Start > Körkortsforum > Hur många körlektioner tog ni?…

Hur många körlektioner tog ni??

MeShe_Orkarinteloggain 2009-12-19 11:13 ! Citera #
60 jävla lektioner, helt ofattbart! Dock körde jag aldrig privat..
Gäst 2009-12-27 14:28 ! Citera #
Jag har kört hemma nu i nästan ett år, ska ta körlektioner och sedan köra upp via bilskola. Det verkar vara bra för mig. Dåkan bilskolan berätta vad jag behöver träna på.
Gäst 2009-12-28 21:54 ! Citera #
Jag kör med mina föräldrar men ska köpa kanske 5-10 st körlektioner,.
De ska få hjälpa meg med allt det svåra, fickparkera i uppförsbacke kanske.....
Det är bra att de kan hjälpa till.
lagunabeach 2009-12-29 21:08 ! Citera #
Jag har tagit typ 50 lektioner och är ännu inte klar. Har inte haft möjlighet att köra privat och har dessutom ett fel på ögonen som gör att det tar lång tid för mig att ställa från långt håll till nära håll och tvärtom... men till slut går det. Jag måste bara alltid ta det extra lugnt i trafiken.
Gabriel145 2010-01-15 01:23 ! Citera #
Jag har inte tagit en enda körlektion, jag tycker det är onödigt och slöseri på pengar om man verkligen vill ta körkortet så kan man lära sig allt på egen hand och bara låta sina föräldrar sitta bredvid
Jess.E 2010-02-18 12:32 ! Citera #
Det är nog väldigt individuellt hur många lektioner det tar. Beror på hur mycket man kan köra med sina handledare hemma. Ett tips är att när man tagit en lektion men körläraren sedan öva på det momentet hemma och sedan göra så varje gång, Jag bokade upp lektion på skolan med en veckas mellan rum hela tiden och övade på det vi kört hemma så det satt. Men som tidigare inlägg skrivit är det många skolor som pressar en på pengar. Det är fult men sant. Man måste nog vara lite framåt av sig.
MStrandberg 2010-02-23 14:25 ! Citera #
Har nu tagit 8 lektioner och förhoppningsvis behöver jag inte mer än
5 till, ska göra halkan om en månad :) fanns ingen tid tidigare :(
Karro 2010-03-18 17:23 ! Citera #
Kompisar till mig tog 15 körlektioner.
lamox 2010-03-22 16:17 ! Citera #
Harinte tagit ett ända kört bara privat
Helga 2010-03-24 15:01 ! Citera #
Jag tog 8, men det är lite lite. Jag hade tagit fler ifall jag varit nöjd med den undervisning jag fick, valde nog fel trafikskola :(

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov