Start > Körkortsforum > Hur många körlektioner tog ni?…

Hur många körlektioner tog ni??

Fegen 2009-07-25 18:50 ! Citera #
Inga, fixar de själv =)
majan 2009-07-26 14:17 ! Citera #
Jag har tagit 10 lektioner, kör upp om en dryg vecka vilket betyder 2 lektioner till, så om jag klarar mig totalt 12 lektioner à 70 minuter. Har dock kört mycket privat med min mamma som varit en underbar pedagog! Tror det beror dels på hur mycket man kör privat och hur lätt man har för bilkörning. Haft en kompis som klarade sig på 5 lektioner men flera som tagit 20-30, till och med 35-40 stycken innan de klarade uppkörningen. Sen beror det ju också på hur långa lektionerna är och så vidare.
Lahmadi 2009-07-28 15:40 ! Citera #
Just nu har jag tagit 17 lektioner utomlands med samma trafikregler som Sverige. Här har jag tagit 4 lektioner på körskola och tills jag tagit körkortet har jag tagit säg 5 dubbellektioner till
Gäst 2009-08-01 12:34 ! Citera #
Jag har tagit 20 lektioner, men känner att de sista fem inte har gett mig någonting för dom har bara gått ut på repepetition. Nu vill dom att jag ska ha ytterligare en repetition för att träna parkering en sista gång och sedan ska jag göra en provuppkörning. Jag betalar mitt körkort själv och därför känns det inte så himla roligt! På min skola säger dom att snittet är 20 iaf. Lycka till!
plingan91 2009-08-11 03:20 ! Citera #
Jag har tagit 4 körlektioner hittils, har bokat 4 st till som jag ska avklara under denna och nästkommande vecka! har kört väldigt mycket med mina föräldrar, så jag tror att mina 8 körlektioner kommer räcka gott och väl, sen gäller det att klara uppkörning + teori, men jag håller tummarna :D
Gäst 2009-08-11 15:03 ! Citera #
Heeej Jag tog bara 6körlektioner och annars körde jag hemma i en månad i streck sen klara jag uppkörningen men inte toerin... den har jag imorgon igen!! önska mig lycka till!!!

Inshallah jag klarar den!!

Jag är enå mkt nöjd, för jag har hållt på i tre månader och klarar jag toerin imorgon har jag tagit körkortet på tre månader :D:D:D:DDDD alla mina vänner tog de på ett år... :D
katten 2009-08-31 21:11 ! Citera #
Jag har tagit 40lektioner och en intensiv kurs för jag har ingen att köra privat med :(
Gäst 2009-08-31 21:56 ! Citera #
Jag körde 6 lektioner mer behövdes inte herregud 20 lektioner=????? då måste man köra bil kasst
yetpak 2009-09-01 18:58 ! Citera #
Jag har inte tagit en enda körlektion, vi får väl se nästa torsdag hur det går...men jag tror inte det kommer att vara några som helst problem :)
Astray 2009-09-04 16:31 ! Citera #
Jag kommer att hamna på prick 25 lektioner till slut (jag har uppkörning om tre veckor, jag är nervös iiih :o ) Då har jag kört sedan i februari år, d.v.s. i 7 månader (med ett litet sommaruppehåll).

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest