HAHA demokrati. Verkligen, märks verkligen i er korrupta verksamhet.
Jag själv har körkort sen flera år tillbaka och gått igenom ett antal uppkörningar. Sista uppkörningen blev jag godkänd då allt gick jättebra FÖRUTOM 1 situation som jag ändå tyckte var rätt farlig. Inspektören pratade med mig om momentet och jag har aldrig upprepat det misstaget igen.
Min syster klarade på första försöket i höstas, men i ärlighetens namn kör hon ännu rätt osäkert dvs att hon är lite osäker i sig själv. Bara där ser man hur oklart ni bedömer!
Men - nu är min partner i samma process och hunnit göra flera uppkörningar. Senast igår och imorse. Båda uppkörningar var tydligen bra i sin helhet enligt inspektörerna. BLIR ÄNDÅ KUGGAD BÅDA GÅNGER FÖR SMÅ ICKE-ALLVARLIGA MOMENT. Det finns alltså ingen tydlig process hos er och att du försöker försvara ert vedervärdiga system med ”demokrati” (vilket skämt) som endast vill suga ut pengar stärker det endast min uppfattning. Är det demokratiskt att inte kunna överklaga? Är det demokratiskt att höja priserna när det redan är så dyrt med alla moment? Är det demokratiskt att köerna är så pass långa att man hinner skriva om teorin massa gånger HELT I ONÖDAN. I synnerhet när man blir godkänd varje gång (som min partner blivit, aldrig fått underkänt i teoriprovet).
Svaret är, tro det eller ej, nej. Ni får granska er verksamhet och förbättre systemet avsevärt om ni vill dra demokrati-kortet. Ser att tråden startade 2010, sorgligt att det bara har förvärrats.