Start > Körkortsforum > Kuggat uppkörningen 5 gånger!!…

Kuggat uppkörningen 5 gånger!!! jag ger upp

Gäst 2019-01-05 20:42 ! Citera #
Gäst3 2019-01-05
Och du är en av dom som inte kan se att felet ligger hos dig, och inte hos inspektören eller någon annan!
Piraten som skrev här är inte ens en inspektör i det dagliga livet, utan han finns här för att ge tips och råd till alla er som håller på med att ta era körkort. Precis som jag och många andra gör....

Men sedan finns det ju personer som ...ja....DU!

Du visar på ett lysande exempel hur en person beter sig när man bara vill se att felet ligger hos inspektören och inte hos sig själv. Väx upp och se över dina körprotokoll och träna på det som du har blivit kuggad på, så ska du säkert se att även du en dag lyckas med att körkortet.
Hur vet du att Piraten är det inte !? Hade fel på de 3 första uppkörningarna sen jag har tränat på de , 4 e gången han säger du har inte fixat sido speglerna bra men fast han hade godkännt säkerhetkontrollen , så backa inte de på det sättet
Gäst 2019-01-06 01:25 ! Citera #
Jag vill INTE möta er på vägen 2016-09-03
Tack! Äntligen någon som inte tycker synd om de som kuggar! Jag har själv mött en som ansåg att han hade bra avstånd till vår bil när han körde ut ( jag var passagerare) - jag är fortfarande orolig om bilar kmr för nära för fort, det är snart 7 år sen. Vi hade tur, min sambo väjde och den ”duktiga” föraren snuddade bara vår bil innan han hamnade i diket... Men jag såg ner i framsätet på den andra bilen och den bilden är kvar än.
Jag blir mörkrädd när jag läser att vissa inte tänker bry sig om de inte får körkort utan tänker köra ändå! Om du inte får ditt kort SKA du inte ut och köra ihjäl någon som har lärt sig att köra bil! Jag skiter i om ” pappa har betalat 100 000” lr inte - MITT och MIN FAMILJS LIV är värt mkt mer!
Vad säger du om det att man blir kuggad för att man har kört 80 när skyltar visar 100 !? Är det rättvis ?
Gästen 2019-01-06 02:44 ! Citera #
Gäst 2019-01-06
Vad säger du om det att man blir kuggad för att man har kört 80 när skyltar visar 100 !? Är det rättvis ?
Om det var snö ute, då respekterar jag din beslut, men annars mmmjaa, varför körde du minus 20?

Alltid bra att ligga under -5, alltså 95, inte mer eller under. Men det alltid bra att vara under än att vara mer.

8-)
Gäst3 2019-01-06 14:08 ! Citera #
Gäst 2019-01-05
Hur vet du att Piraten är det inte !? Hade fel på de 3 första uppkörningarna sen jag har tränat på de , 4 e gången han säger du har inte fixat sido speglerna bra men fast han hade godkännt säkerhetkontrollen , så backa inte de på det sättet
För att jag har läst hans tidigare inlägg när han själv höll på med att ta sitt körkort för bara 1-2 år sedan, och för att bli inspektör måste man ha en viss körvana, och det kan han inte ha skaffat sig på dom 1-2 åren som han har haft kämpat med sitt körkort... Kallas sunt förnuft och logiskt tänkande :)
Gäst 2019-01-06 14:25 ! Citera #
Ok då , jag accepterar det ;)
Gäst 2019-01-06 14:27 ! Citera #
Gästen 2019-01-06
Om det var snö ute, då respekterar jag din beslut, men annars mmmjaa, varför körde du minus 20?

Alltid bra att ligga under -5, alltså 95, inte mer eller under. Men det alltid bra att vara under än att vara mer.

8-)
Det var snö o alla körde under det högsta hastigheten som skyltar visar men som sagt han ville att jag ska köra länge till han hittar ett fel , men att köra 80 när det är 100 det är inget fel men ja bokar en tid igen , en vacker dag jag får det oxå
Gäst 2019-01-07 01:05 ! Citera #
inspektörn 2012-04-24
Inga tur!
Jag säger till dig som jag sa till Kenneth!
Väx upp och sluta lipa!
Du vet uppenbarligen ingenting om bilkörning i Sverige, du väljer medvetet att riskera andra människors liv och lem, i mina ögon är du ett stort svin och skall behandlas som sådant!
Att tro att körkort är en allmän rättighet är bara naivt!
Det är klar sandlådevarning på dig!
Hur många ggr fick du köra upp till du fick ditt !?
inspektörn 2019-01-07 19:19 ! Citera #
1 gång!
Lisa 2019-01-07 22:16 ! Citera #
Wow här var alla glada :lol: :lol: :lol:
Gäst 2019-01-08 00:52 ! Citera #
inspektörn 2019-01-07
1 gång!
O hade du samma åsikter om du hade blivit kuggad flera ggr !? Nej absolut inte

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest