Kuggade idag på mitt första försök och känner mig usel...
körde till provet med min lärare och allt gick som vanligt och han påpekade bara vägunderlaget och sa att jag skulle köra långsammare än vanligt (mycket snö). kände mig faktiskt lugn och rätt taggad på att ha provet men redan från början så gick det dåligt.
kan inte förklara vad som hände men tror nerverna tog över. har tränat på samma vägar innan men nu glömde jag kolla skyltar, såg inte gångtrafikanter, glömde bort trafikregler.. ja allt som kunde gå dåligt gick dåligt.
jag har nog aldrig kört så illa sen typ min första lektion! har bokat ett nytt körprov till nästa vecka men vet inte hur jag känner inför det.
har kört i snart ett år lagt säkert 30000kr på lektioner (eftersom jag inte kan köra med någon familjemedlem eller vän).
Hur ska jag veta att jag inte kommer ”stänga av” av sådär igen. kände inte igen mig själv! det gick ba så illa och nu har jag noll självförtroende, och verkligheten är att jag som student inte riktigt har råd att köra mer än nästa prov, så känns som att allt hänger på det här nu.. klarar jag inte det så får jag ge upp typ? och då har lagt alla mina sparpengar på inget.. usch verkligen en jättejobbig känsla!