Start > Körkortsforum > Kuggat uppkörningen 5 gånger!!…

Kuggat uppkörningen 5 gånger!!! jag ger upp

WILLDO 2010-11-15 14:46 ! Citera #
Kör igenom övningsproven, skriv upp frågorna du svarat fel på och besvara dom på papper för att lära dig.
Ge inte upp - vi har sett många som gjort fler än 5 uppkörningar. och visst har du körkort idag!

Fortsätt och tro på dig själv - slappna av i bilen och ta ett par lugna andetag!

Lycka till!
Wille
Pra 2010-11-15 15:18 ! Citera #
WILLDO
vi har sett många som gjort fler än 5 uppkörningar

Wille


Jobbar du på VV eller? haha :P
JohSme 2010-11-24 15:19 ! Citera #
Måste bara fråga vad du hade förväntat dig? Är det inte dig själv du är besviken på mer än på den som kuggade dig? Om du gör en sån där miss så är det såklart att du blir kuggad, även om du har kört fläckfritt innan. Kalla det vad du vill, otur, ett misstag eller en sur gubbe du blev iallafall underkänd så ta nya tag till nästa gång och se till att ta det lugnt om du närmar dig en 110 km/h väg! ;) Lycka till! :)

//JohSme
Gäst 2011-01-09 15:58 ! Citera #
Tro på dig själv Lina. Jag tog själv körkortet på 7:e försöket totalt!! (6:e i Farsta) men jag slutade aldrig tro på mig själv, fastän det var jävligt jobbigt att bli kuggad gång på gång. Visste att jag kunde köra bra, och när jag tog körkortet var jag inte så nervös, ingen visste att jag skulle köra upp då, för övrigt. Så slapp all ”press” och förväntningar utifrån ;)
gefa 2011-01-09 16:28 ! Citera #
Ge inte upp nu! Du får mer och mer erfarenhet för varje gång du kuggar! läs och fråga läraren vad du gjort för fel! rätta till dem men försök även hitta egna svagheter. Öva så mycket som möjligt och försök få allt felfritt när du övar och be någon med körkort att kolla in dig när du kör. Lycka till nu på nästa!!! ;)
The XtryM EnergY 2011-01-18 00:27 ! Citera #
Hej-----------Hoppas Alla kan Förstår min svenska

Jag fikt B körkort på första Uppkörnning I solentuna sedan 2005 :(

Nu Jag Har uppkörnning för Taxi Leg TFL
Jag klarade alla 4 teori Prove :(
kvar Uppkörnning,., Jag bliv Ice Godkänd 4 Gånger inom Junary 2011-- 3 gånger I farsta och 1 gång I södertalje :D
OBSSS Undvika göra din Uppkörnning I FARSTA+Sädertalje där %85 är ICE GODKÄND
Jag kör bilen mycket bra. 8-)
Orsaken till felet är
Det som rider med dig i bilen under provningen är orsaken till problemet
De är tysta i första satsen, after kort tid de g;ra konstiga saker
av förvirring och sen snabbt återvända till sina kontor för att säga att du inte får Godkänd, senari ta en annan person och gör samma spel.
De är orsaken till Ice Godkänd för 90% av de som fikICE Godkänd
Jag är säker på det och i dag bekräftade
De är mycket aggressiva med föraren och skapa ett klimat av terror inne i bilen, och de är passiva och lider av rädsla och stress.
Deras mål är att skapa fler Ledeg job för att öka sin arbetstid och lön. Dessutom är några av dem som agerar i enlighet med deras humör. /// hon varit bak full Idag när hon sagt att du blir ice godkänd
Kort sagt, de är lögn och så starkt varumärkena inte är en riktig verkliga orsaken till misslyckandet är att de inte vill ge dig en godkänd sedan den första och sen hitta på en anledning att göra det.
Jag fikt 4a Ice Godkänd Idag . Men kommer att göra ny Uppkörnning igen och igen och igen och igen och igen.............. Jag kommer att fortsätta och även få TFL
Glädjande för mig är att jag inte vänta på hans svar jag sa till honom hålla Kvitto för dig själv. Och innan Jag får ut ur bilen jag sa till henne att du är en lögnare och du inte har respekt och Idiot
Gäst 2011-01-20 02:42 ! Citera #
Det är aldrig bra att ge upp. Jag kuggade själv flera gånger innan jag slutligen tog körkortet!
Det gäller att tro på sig själv, och öva upp det brister man har, så det blir till styrkor istället.
Ger man upp blir man liksom aldrig klar någon gång, och den eviga avsaknaden av körkort finns alltid i bakhuvudet, dessutom tappar man körvana
om man beslutar sig för att köra igång på nytt senare. Det är bara att öva, öva, öva. Och jag kände att man måste våga ”chansa” dvs. boka en uppkörning då och då, för förr eller senare klarar man det :)
Lycka till!
Don’tGiveUp 2011-01-24 20:03 ! Citera #
Läste bara igenom lite snabbt, kanske missade något (med stor säkerhet), men ville bara säga att du inte ska ge upp!! VERKLIGEN INTE!!
Jag gjorde både mitt teoritest och min uppkörning i november. Jag var så jäkla säker på att jag skulle klara teorin, för jag hade verkligen kämpat med den.
Men såklart, så skulle det ju skita sig. Jag fick 47, det kändes så jävla jobbigt. Och redan då tappade jag glöden för att göra uppkörningen, tänkte att om jag inte klarar teorin hur fan ska jag kunna klara körningen liksom?
Och mycket riktigt, skit gubben som klev in i bilen var ju inte den gladaste. Enligt honom körde jag för aggressivt och tänkte inte på mina medtrafikanter, fast jag tyckte att det gick hur bra som helst!! Det var ju snorhalt ute så tog det jätte lugnt, och då hinner man ju se sig omkring också!
MEN NEJNEJ!!
Okay, jag ska inte ta ut mina aggressioner här.

Men fortsätt kämpa! Det får ta hur många gånger det vill, men du kommer klara det förr eller senare! Tänk bara hur jäkla skönt det kommer kännas när du väl har kortet i handen.
Jag längtar dit som fan, så jag kan elda upp den där jäkla teoriboken.
Kämpa på bara ok? Don’t give up ~

förlåt för uppsatsen :P
tjejen som aldrig någonsin kom 2011-06-29 20:34 ! Citera #
Hej jag kördeupp 5 gången idag jag kommer aldrig ta körkortet orkar inte me detta längre knr mig misslyckad teorin går ut om 5 dagar och känner att ja aldrig kommer ta körkortet .. de känns som om en demon flyger i mig när jag ska köra upp och blir så nervös.. jävla skit :lol:
Ignoreranamnet 2011-07-01 01:43 ! Citera #
Kanske bäst ifall du tar din handledare som nu är din pappa, och låt han hänga med på uppkörningen, då kanske han du kör upp med blir snällare och inte är så taskig i och med att det finns ett vittne som kan vittna till hans handlingar och beslut. Då kanske han bedömer rättvist.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov