Start > Körkortsforum > Kuggat uppkörningen 5 gånger!!…

Kuggat uppkörningen 5 gånger!!! jag ger upp

killer 2012-04-25 00:13 ! Citera #
Inspektörn : Önska mig lycka till nu.. Klarade ju uppkörningen och om jag klarar teoriprovet nu på fredag så har jag körkort. Återkommer :)
inspektörn 2012-04-25 04:54 ! Citera #
Killer!
Jag vet att du kommer att köra bil på egen hand nu till helgen, så ta det vackert, kom ihåg bara för att du får körkort nu på fredag så är du ingen rallyförare!


LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gäst 2012-05-07 19:58 ! Citera #
Gäst
Larsson, jag körde upp i fredags alltså dagen efter dig (kul med fredagen den 13...) och kuggade också, och det var inte min första gång. Jag kuggades också den 27 Mars och nu har jag min tredje uppkörning imorgon torsdag.. Är dödsnervös, det jag kuggade på i fredags var att jag inte hade ”Samspel” tyckte min kontrollant medan jag mest tyckte att han var en :? men ändå! Vi tar nya tag båda två nu och tar det där förbannade jävla körkortet tredje gången gillt tycker jag! :)



Tack för de! skrev teorin idag den 7 maj, fick sämre än tidigare gång.. fick 41 och detta var min tredje gång :( blir så knäckt o får tanken av att ge upp efter varje gång jag misslyckats, missat uppkörningen 2 gånger och teorin 3 :/
Gäst 2012-05-08 08:09 ! Citera #
Gäst
Larsson, jag körde upp i fredags alltså dagen efter dig (kul med fredagen den 13...) och kuggade också, och det var inte min första gång. Jag kuggades också den 27 Mars och nu har jag min tredje uppkörning imorgon torsdag.. Är dödsnervös, det jag kuggade på i fredags var att jag inte hade ”Samspel” tyckte min kontrollant medan jag mest tyckte att han var en :? men ändå! Vi tar nya tag båda två nu och tar det där förbannade jävla körkortet tredje gången gillt tycker jag! :)



Skrev teoriprov igår och fick 41:( och detta var min tredje gång jag skrivit teori.. 41/44/41 :( och har uppkörning den 18 maj, får se ifall jag ska flytta fram de eller inte.. just nu känns det som att jag kommer kugga igen på både uppkörning och teori ifall jag bokar det.. ger upp snart.. Hjälp mig!
Gäst 2012-05-08 09:56 ! Citera #
Gäst



Skrev teoriprov igår och fick 41:( och detta var min tredje gång jag skrivit teori.. 41/44/41 :( och har uppkörning den 18 maj, får se ifall jag ska flytta fram de eller inte.. just nu känns det som att jag kommer kugga igen på både uppkörning och teori ifall jag bokar det.. ger upp snart.. Hjälp mig!


Läs teoriboken ett par gånger. Repetera. Nöt in alla detaljer och regler tills du känner dig säker att du kan dem som ett rinnande vatten. Testa dina kunskaper i trafikskolans testprov och/eller här. Försök att inte fokusera på att lära dig rätt svarsalternativ utan det svar som är rätt utifrån dina kunskaper.
Gäst 2012-05-08 15:59 ! Citera #
prs
Läs teoriboken ett par gånger. Repetera. Nöt in alla detaljer och regler tills du känner dig säker att du kan dem som ett rinnande vatten. Testa dina kunskaper i trafikskolans testprov och/eller här. Försök att inte fokusera på att lära dig rätt svarsalternativ utan det svar som är rätt utifrån dina kunskaper.


Tack så hemskt mycket, men det knäcker en så mycket av att misslyckas, man känner sig så värdelös och har inte direkt lusten att gå dit o skriva igen :(
Larsson 2012-05-23 20:45 ! Citera #
Körde upp den 18 maj och klarade DET!! har bara TEORIN kvar!! så jävla skönt! och jag var verkligen nära på att gå där ifrån för jag pallade inte bli kuggad igen! fick exakt samma person som gången innan, trodde redan då att jag skulle bli kuggad av honom igen men icke! det gick sjukt bra o köra o allt fungerade perfekt, när vi väl kom tillbaka till parkeringen sa han bara ” du är godkänd” och jag ville skrika av lycka :D SÅ GE INTE UPP! ni kommer bli så j*vla glada och stolta över er själva när ni fixar det! tillslut går de! strunta i om det blir ett antal gånger, om man ger upp nu är det som att snubbla på mållinjen! bokade teori igår och fick den 20 juni men när jag får koden och det så ska jag kolla ifall det finns någon tidigare tid! :D

Så jag önskar verkligen alla lycka till! och vad ni än gör! TÄNK INTE ENS TANKEN ATT GE UPP!!! :)
killer 2012-05-23 21:14 ! Citera #
Larsson ; Du skriver att du klarade provet, jo.. Grattis.. Men efter hur många försök? Vad hade du för mindset? Hur pluggade du osv osv? Själv klarade jag uppkörningen på 6;e tror jag, och teorin fick jag 51 på sist men har nu teori igen på Lördag. Min uppkörning går ut den 13;e Juni så klarar jag inte tills så kommer ja släppa körkortet helt.. Men jag kommer klara det här denna gång.. Jag tror på mig själv..
Gäst 2012-05-23 21:23 ! Citera #
killer
Larsson ; Du skriver att du klarade provet, jo.. Grattis.. Men efter hur många försök? Vad hade du för mindset? Hur pluggade du osv osv? Själv klarade jag uppkörningen på 6;e tror jag, och teorin fick jag 51 på sist men har nu teori igen på Lördag. Min uppkörning går ut den 13;e Juni så klarar jag inte tills så kommer ja släppa körkortet helt.. Men jag kommer klara det här denna gång.. Jag tror på mig själv..




Klarade uppkörnigen o har teorin kvar, tredje försöket klarade jag det på och skrivit teori 3 gånger men bommat.. eftersom jag bommat 3 gånger på teorin så har jag kollat vad jag är mindre bra på och då läser jag enbart de, just nu är trafikregler de jag ska plugga på för jag fick 21/32 rätt på just trafikregler, så läser bara de just nu :)

det är skit bra att du tror på dig själv! att släppa helt med körkortet är det sämsta du kan göra! GÖR INTE DE! jag vet att det känns tungt för jag kände exakt samma sak men du kommer vara så j*vla glad när du äntligen har körkortet! man klarar sig i stort sett inte utan körkort i detta samhälle, så GE verkligen inte upp!
killer 2012-05-23 21:31 ! Citera #
Gäst ; Jag vet inte om jag klarar.. MIn uppkörning går ut den 13;e Juni och jag hinner max med 2 teoriprov till. Om jag inte hinner inom ramen så skiter jag i allt..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov