Ja jag e så jävla förbannad !!!! jag har övningskört i över 2 år både privat och på körskola hur mycket so m helst!.. Farsan har typ lagt ut över 100 000kr
på mitt körkort men ne hur bra jag än kör ger dem mig inte de där jävla körkortet utan kuggar mig me flit säkert!!...
Jag menar jag e jätte bra på att köra.. har kört till landet till o me till en annan stad o till flygplatsen o allt flera gånger och det har gått hur bra som helst..!
farsan tycker inte att jag gör nåt fel när jag kör och de tycker inte hans kompisar heller som e lastbilschafförer..!!!
men ne alltid så kuggar dem mig.. visst de 3 första gångerna kanske jag parkerade för dåligt eller gjorde nåt misstag
men nu åkte jag upp till Söderhamn en liten stad för 5e uppkörningen och allt gick bra!!!! grejen var bara ratt gubben var sur som fan o inställd på att kugga mig så han lät mig köra typ 45 min tills ajg gjorde nåt fel jag menar ingen kan fan köra perfekt hela tiden!!!
Så den första halvtimmen körde jag på skitbra o han gjorde inga anteckningar alls... jag fick backa, fickparkera i en backe o de gick bra, start i lutning, oskyddade trafikanter, körning i körfält och körfältsbyte, gatukorsning, signalerad gatukorsning, cirkulation, motorväg och omkörning var allt jag fick göra!!
Jag blev godkänd på allt förutom motorväg.. o de var skumt för jag körde motorväg en runda o allt gick bra då o sen tog han mig på en till runda på motorvägen när jag blivit godkänd där!!!!! jävla dålig stil aa men då gjorde ja ett jävla misstag för ja trodde att ja skulle få mitt körkort o att allt var slut såm var mer avslappnad o så var det en stoppskylt innan en motorväg där hastigheten var 110km/h.. o efterssom jag e van vid stoppskylt vid en landsväg me 70 km/h så brukar man hinna köra ut fast man ser en bil långt bort o så ville jag inte blockera trafiken genom o stå för länge... så en bil var jätte långt bort o han bytte körfält till de vänstra för o hjälpa mig så jag ba jag hinner o kör ut o gubben ba ne du kan inte köra ut nu!.. för bilen körde ju i 110 så han ansåg att det inte var lämpligt. men mitt körfält var ju fritt!!!!!....
okej jag borde ha väntat in den bilen men ändå jävla SVERIGE... o nu måste jag typ göra om teoriproet som jag klarade på andra försöket... jävla dåligt o jag e jävla motiverad o köra upp en 6.e gång pinsamt som fan o alla tror jag e dålig fast jag kan köra bra... o man har bara lust o ge upp... o så mkt pengar o tid farsan har betalat... men jag e väl för dum i huvet för ett körkort då...