Start > Körkortsforum > Vi som tycker det känns svårt …

Vi som tycker det känns svårt att ta körkort

Kuggarn 2024-02-13 06:19 ! Citera #
Kuggat ca 7ggr nu, allt från att jag ”parkerat för nära en annan bil” till att jag låtit en annan köra först i rondell även fast jag hade ”hunnit”. Har kört ca 100 timmar privat och 30-40 med bilskola. Känns tröstlöst. När jag kör själv går det bra, jag följer regler och samspelar helt okej med övrig trafik men så fort jag ska köra upp går allt åt skogen. En gång råkade jag slå på helljuset utan att märka det, vilket resulterade i att jag körde runt i säkert 10 minuter med helljuset på, mitt på ljusa dagen. Jag blir helt enkelt för nervös, gör massa småfel och missar uppenbara grejer.
Gäst 2024-02-14 12:13 ! Citera #
Jag hade otroligt mycket ångest och stress och press inför kortet mennidag hade jag min tredje uppkörning och klarade! Jag berättade direkt för inspektören om att jag haft stress inför detta och berättade om mina andningsövningar jag gjort. Så ge fan inte upp, vi är inte såna som tar körkortet på lunchrasten och är ute och golfar till 3. Men för oss betyder det mycket mer
Gäst 2024-02-14 12:37 ! Citera #
Kuggade igen idag. Jag kör alltid Göteborg högsbo, skulle någon rekommendera mig en annan ställe?
Gäst 2024-02-14 13:34 ! Citera #
Gäst 2024-02-14
Jag hade otroligt mycket ångest och stress och press inför kortet mennidag hade jag min tredje uppkörning och klarade! Jag berättade direkt för inspektören om att jag haft stress inför detta och berättade om mina andningsövningar jag gjort. Så ge fan inte upp, vi är inte såna som tar körkortet på lunchrasten och är ute och golfar till 3. Men för oss betyder det mycket mer
Hej vännen,

Var körde du upp o klarade, kuggade många gånger,
Gäst 2024-02-14 13:37 ! Citera #
Gäst 2024-02-14
Hej vännen,

Var körde du upp o klarade, kuggade många gånger,
Körde i farsta, klarade tredje försöket (dom två tidigare var också farsta). Fick åka mot vega.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor