Jag har uppkörning om en vecka, och är redan sjukt nervös. Alla mina kompisar har lyckats, snabbare och med färre lektioner än jag. Så jag jämför mig och får prestationsångest. Kuggade min första uppkörning och blev helt hjärtekrossad. Felet var att jag körde för snabbt förbi en buss som stod vid hållplatsen. Nu är självsäkerheten i körningen inte på topp direkt
men jag kämpar på och hoppas verkligen att jag klarar det denna gången
Slappna av..försök att slappna av, be cool, är du redo så är du redo.
Det är bara ett körkort, det är ingen OS medalj med världsrekord du ska ta.
Skit i alla andra om de lyckats med mycket skryt snack där (ger press ångest bara) det är faktiskt du som ska ta körkort, med det vill jag skriva seså slappna av.
bli inte hjärte krossad eller ta det som en kränkning att om du råkar kugga, du kuggar av att du har brister och måste träna mer/läsa på. eller hur
de godkänner dig när du anses vara tillräckligt säker att släppas ut i trafiken
Du är INTE en bra förare bara för att du fått kortet, endast tillräkligt säker. Formel 1)
erfarenheten kommer med milen, alla har varit där i början.
tro mig jag vet, har har kuggat 2ggr skitfel kan tyckas enligt mig men de gjorde helt rätt, då de inte kan veta? eller hur.
nu många år senare och en helvettes massa mil senare och även en Europa tour med min faktiskt första bil, Sverige, Damnark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike (Paris var stressigt haha skitnödigt värre)..
så med det be cool där bara, kommer gå kalas om du är redo och läst på.
/Donnan