Start > Körkortsforum > Uppkörning hos trafikverket i …

Uppkörning hos trafikverket i Sollentuna..

Djeki 2016-10-15 21:29 ! Citera #
är handledare kommer att säga till mig eller kontrollera den eller det eller det bero på mig själv kan jag inte kontrollera utan motorhuven som bara man kollar utsidan och insidan menar jag sådär ?

och hur det med deras bil är de nya bilar eller ?
ey b0ss 2016-10-15 23:49 ! Citera #
Djeki 2016-10-15
är handledare kommer att säga till mig eller kontrollera den eller det eller det bero på mig själv kan jag inte kontrollera utan motorhuven som bara man kollar utsidan och insidan menar jag sådär ?

och hur det med deras bil är de nya bilar eller ?
Lär dej inre och yttre fordonskontroll.
han kommer be dej kontrollera nått av dem.
bilarna är nya volvo wolkswagen oftast små bilar
Djeki 2016-10-16 20:10 ! Citera #
Om handledare be mej att kontrollera motorhuven och måste man göra det om man kan inte ?
Gäst 2016-10-16 20:36 ! Citera #
Djeki 2016-10-16
Om handledare be mej att kontrollera motorhuven och måste man göra det om man kan inte ?
Klart du ska klara av att göra det.
Gäst 2016-10-16 20:37 ! Citera #
Djeki 2016-10-16
Om handledare be mej att kontrollera motorhuven och måste man göra det om man kan inte ?
Det tar 3 minuter att lära sig. Tro mig, det är inte det som är det svåra här haha!
G 2016-11-05 00:10 ! Citera #
Hej,
Körde upp idag och klarade det på första försöket. Endast tagit två körlektioner.
Viktiga tips:
-Va förberedd (!)
-Ät en bra frukost
-Försök å inte vara nervös, utan om du kuggar så är inte det hela världen.
-Fokusera hellre och lyssna på informationen som vägledaren ger dig - än att försöka få till ett samtalsämne.
-Va självsäker, från första sekund. Tills det att hen ropar upp ditt namn och hälsar, till att du får ett godkänt prov.
-VIKTIGASTE av allt, se till att boka en tid där det inte är rusningstrafik. Jag tog kl 10:00. Orkar inte förklara allt, men tid på dygnet spelar stor roll.

Lycka till!
ey boss 2016-11-05 18:09 ! Citera #
G 2016-11-05
Hej,
Körde upp idag och klarade det på första försöket. Endast tagit två körlektioner.
Viktiga tips:
-Va förberedd (!)
-Ät en bra frukost
-Försök å inte vara nervös, utan om du kuggar så är inte det hela världen.
-Fokusera hellre och lyssna på informationen som vägledaren ger dig - än att försöka få till ett samtalsämne.
-Va självsäker, från första sekund. Tills det att hen ropar upp ditt namn och hälsar, till att du får ett godkänt prov.
-VIKTIGASTE av allt, se till att boka en tid där det inte är rusningstrafik. Jag tog kl 10:00. Orkar inte förklara allt, men tid på dygnet spelar stor roll.

Lycka till!
Kul att höra och att du klara det i stuna! ska också köra upp där nästa vecka, kuggat 3 gånger iår och övningskört varje helgdag i 5 månader och tagit 25 körlektioner.
det är helt sjukt va höga krav dem har !!!
Gäst 2016-11-05 19:27 ! Citera #
ey boss 2016-11-05
Kul att höra och att du klara det i stuna! ska också köra upp där nästa vecka, kuggat 3 gånger iår och övningskört varje helgdag i 5 månader och tagit 25 körlektioner.
det är helt sjukt va höga krav dem har !!!
Ja, helt sjukt. Så ”perfekt” som man förväntas köra på uppkörning kör ingen!! Inte ens de själva
ey boss 2016-11-05 21:00 ! Citera #
Gäst 2016-11-05
Ja, helt sjukt. Så ”perfekt” som man förväntas köra på uppkörning kör ingen!! Inte ens de själva
Ja och det blir en back fire att folk sen skiter i alla regler bara inte polisen är där
ey boss 2016-11-08 23:35 ! Citera #
Har uppkörning om några dagar tips?
har kört där väldigt mycket

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo