Start > Körkortsforum > Uppkörning > Kuggad uppkörning FYFA-AN!

Kuggad uppkörning FYFA-AN!

Gäst 2019-04-04 22:51 ! Citera #
Västerås :)
mrcool 2019-04-05 19:45 ! Citera #
Segt
... 2019-04-05 20:06 ! Citera #
Jag blev godkänd idag helt felaktigt
Nina 2019-04-06 15:51 ! Citera #
Jag blev godkänd igår på uppkörningen i Södertälje det gick super...
Gäst 2019-04-10 12:42 ! Citera #
Jag klarade teorin första gången, vilket va den jag va mest rädd för! Nu har jag kuggat uppkörning 2 ggr, pga dålig uppmärksamhet. Första gången var det tydligt och jag fattade varför jag blev kuggad, men den sista kändes helt förjävlig. Ja, jag hade kanske inte den uppmärksamheten inspektören ville ha. Men jag kände själv att jag inte var någon fara till andra, sedan vet jag att jag aldrig annars är så ouppmärksam. Jag körde upp i en stad jag inte är van vid och som hade en herrans massa enkelriktade gator. Kändes helt förfärligt. Finns inga bra lediga tider, så kommer förmodligen få göra om teorin, o om jag inte klarar proven då har jag inget körkort till sommaren. O då ryker även mitt sommarjobb! Livet är verkligen inte på min sida just nu...
Gäst 2019-04-10 13:41 ! Citera #
Gäst 2019-04-10
Jag klarade teorin första gången, vilket va den jag va mest rädd för! Nu har jag kuggat uppkörning 2 ggr, pga dålig uppmärksamhet. Första gången var det tydligt och jag fattade varför jag blev kuggad, men den sista kändes helt förjävlig. Ja, jag hade kanske inte den uppmärksamheten inspektören ville ha. Men jag kände själv att jag inte var någon fara till andra, sedan vet jag att jag aldrig annars är så ouppmärksam. Jag körde upp i en stad jag inte är van vid och som hade en herrans massa enkelriktade gator. Kändes helt förfärligt. Finns inga bra lediga tider, så kommer förmodligen få göra om teorin, o om jag inte klarar proven då har jag inget körkort till sommaren. O då ryker även mitt sommarjobb! Livet är verkligen inte på min sida just nu...
Du kanske ”kände dig säker” men inspektörn upptäckte säkert många farliga situationer. Det är därför du ska tillbaka och öva ordentligt innan du prövar igen, uppenbarligen är det en genomgående brist eftersom du kuggat två gånger på bristande uppmärksamhet.
Livrädd 2019-08-05 20:09 ! Citera #
Är det någon som kört upp i Härnösand?
Kommer från stockholm o ska köra upp där om en vecka, bara varit i området en gång :) :) :) Har dessutom ingen tid för misstag då ja flyttar utomlands två veckor efter så är måttligt stressad
127 inlägg

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
i går 15:20
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd »

Teoriprov online – testa dina kunskaper

Teoriprov Körkortonline.se Gratis demo – testa 65 frågor »