Start > Körkortsforum > Hur många körlektioner tog ni?…

Hur många körlektioner tog ni??

inspektörn 2012-04-25 20:11 ! Citera #
Lisalott!
Skriv in dig på en trafikskola och se till att du lär dig grunderna rätt från början!
lisalott 2012-04-27 12:46 ! Citera #
Nu har jag faktiskt börjat ta min första lektion och det gick hyffsat bra.... :)
lisalott 2012-04-27 12:48 ! Citera #
Tack så mycket inspectörn...ska se tilll att jag lär mig allt ordentligt.
lisalott 2012-04-27 14:16 ! Citera #
Första körlektionen gick ju kanon och jag var faktiskt inte det minsta nervös. Fick till och med köra inne i stockholms centrum Wihoo. Nu ska jag bara komma på ett bra sätt att plugga och köra så allt blir så effektivt som möjligt och jag har mitt körkort i handen innan eller strax efter sommaren..dags att ta sig en solig promenad bort mot mina 5 timmar i danssalen med alla härliga elever…och sen ska jag ägna mig åt att trycka flyers till mina elever...
önskar er alla en trevlig helg....
hesten 2012-05-12 13:34 ! Citera #
Har tagit ca 11 dubbellektioner, jag hade nog inte behövt så många om jag inte hade tagit lektionerna med ett sådant stort interval som jag gjorde. Kunde ta flera månader innan jag beställde en ny lektion. Nu väntar en till lektion och en uppkörning om en månad. :)
Myrtle 2012-05-12 17:52 ! Citera #
Jag kommer att ha tagit 26 st. Hade nog inte behövt så många egentligen, men det senaste har jag kört med en som är i slutet av sin utbildning som körlärare och som gör praktik på min körskola, så då får man lektionerna mycket mycket billigare, och då kände jag att jag kunde köra lite fler och oftare så att det blev klart någon gång, och utan att slänga ut massa massa pengar :) Så winwin, och hon är jätteduktig, märker ingen skillnad på henne och min ”ordinarie” körlärare.
Anno 2012-07-03 19:35 ! Citera #
Jag skulle ta 5 körlektioner för att jag har kört mycket med min far, men det kanske blir några fler då man vill vara på den säkra sidan.
Gäst 2012-07-20 18:18 ! Citera #
Jag har kört mycket privat så blir nog 5 lektioner för mig.
Tänker varva lektionerna med mycket privatkörande för vill verkligen hålla kostnaderna nere!
Men är villig att push it till cirka 10 lektioner ifall det krävs för det körkortet! ;)
selina 2012-08-17 14:19 ! Citera #
Jag har bokat in sex lektioner + en lektion direkt innan uppkörningen. Varje lektion är 70 min lång, tror det kommer räcka!
Zett 2012-08-22 01:50 ! Citera #
Sju lektioner sedan orkade jag inte mer, verkade som att jag hamnade i en platå efter det och lärde mig ingenting mer hos skolan utan fortsatte köra då och då privat.
Dock ångrar jag att jag inte tog ett par teorilektioner istället för att läsa allting på egen hand, men nu är det för sent och jag känner mig ändå relativt beredd för kunskapsprovet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 14:05
4
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor