Lättaste ort att köra upp på?
Det är väl allmänt kännt att man inte ska köra upp i storstäder men vilka mindre städer är bra? Någon som har erfarenhet?
I nån håla i norrland är de säkert lätt. där de inte har några dubbelfiliga rondeller och enkelriktade gator och mycket trafik.
Vilhelmina var ett bra ställe att köra upp, ett trafikljus, en enkelriktad gata. Körskolepersonalen var jättebra, rekommenderar deras intensivkurs.
Prova Avesta! lätt bästa stan att köra upp i!
Bor man i Sundsvall eller i Östersund så kan jag rekomendera Hammarstrand.
Lättaste orten skulle jag då rekommendera MORA, med tanken på att dem inte har så många rondeller osv.
Annars ett bra val är också borlänge.
Det beror ju helt på den som sitter med när du har din uppkörning.
Det är ju dom som sätter dig i olika situationer, men visst kan det vara lättare att ha uppkörningen på ett mindre ställe.
Själv ska jag köra upp i falkenberg, en liten stad som är lätt att köra i !
Gislaved är också litet, ett samhälle med endast ett rödljus vid ett övergångsställe!
Var bor du?, eftersom du inte vill köra upp där ?!
Oskarshamn är hyfsat lätt iaf !
Jag ska köra upp i Jakobsberg och har hört att det ska vara lätt för att vara här i sthlm iaf.
Dock så tror jag att man blir granskad mycket hårt om man bor i typ en storstad och åker till en liten småstad någonstans i tron att det ska vara lättare där, VV-snubbarna lär genomskåda en och säkert ta med så många tuffa moment som möjligt - helt rätt tycker jag!
Senaste foruminläggen
Rubrik