Jag har haft uppkörning idag,och är väldigt besviken över den instruktör jag körde med
i hans bedömning allt jag gjorde , var inte tillräckligt bra
Jag vet inte hur ,han har tänkt sig ? det enda förklaring han har att jag svänger inte bra.
Jag känner mig väldigt ledsen och kan inte låta bli,och kan inte bara hoppas på att nästkommande uppkörning kommer att var at instruktör som bedömer rätt.
Jag vet inte hur mycket det här pappret kommer att påverka men en sak jag är säker på att jag försener inte deta (är Ledsen)
Du! Det är INGEN ide att vara ledsen
för alltså de letar efter minsta lilla för att lägga pengarna i fickan o chilla. Min pappa som har kört sen han var 8 år gammal i hemlandet, kört i en hel vecka runt i hela EU utan sömn o inte ens nuddat en enda bil, hahaha första gången han skulle köra upp i Sverige va gör dom? Dom kör runt med honom i 60 minuter för att hitta fel och sen ingriper mitt i ingenstans för en gående som står tydligen 20 meter ifrån, BARA för att kugga liksom
) Andra uppkörningen fick han köra i 10 minuter och det var godkänd, inspektören då var förvånad över hur min pappa inte kunde ha fått körkortet tidigare. Jag har också blivit kuggad 3 gånger. Jag blev skit ledsen dom två första gångerna, men nu den sista gången tänkte jag jag måste helt enkelt byta stad, LÄN, så jag slipper samma inspektörer. Alltid bäst att köra med någon man aldrig kört med förut. NÅGON måste väl ha ett fucking hjärta o fatta att vi alla är NYBÖRJARE, så länge man kör säkert liksom tycker jag man inte ska titta på smågrejer. Alla lär sig med tiden och erfarenheter