Så du är en sådan person som vägrar inse att du faktiskt kan ha fel, det är bara alla andra som har fel, oavsett hur mycket bevis som vi lägger fram till dig!
Detta hittade jag om plankorsningar när man letar lite på nätet:
Vad ska jag göra om gående passerar på andra sidan plankorsningen? Och varningssignaleringen startar precis när jag ska passerar plankorsningen?
Svar: Stanna före bommarna om det går. Om det inte går – kör vidare. Stanna aldrigpå spåret!
Jag tycker du ska googla runt lite om vad som verkligen gäller vid en plankorsning..
Ja, om varningssignalen startar, men i mitt fall gjorde den inte det, varför är det då så bråttom, det är inte bråttom!? Alla era bevis är ju bara skitsnack. Klart jag vet att det är riskabelt med ett stopp i plankorsning men det är ju inte mitt fel om jag måste för att jag blir hindrad, jag kan ju inte hjälpa att saker hindrar mej från att köra vidare, det är ju lika farligt att köra vidare i full fart. Flera regler kan ju alltid krocka med varann, och jag har all rätt att anpassa de krockande reglerna efter vad jag anser som bäst. Om inspektören kritiserar mej för att ha anpassat reglerna ”fel” när jag egentligen inte har det så får han ju ta att jag klagar på honom, jag är inte ensam om att klaga på honom, han var rätt klantig, och det är tillåtet att stanna vid stoppförbud om trafikförhållandet kräver det vilket det i mitt fall gjorde, och det är fakta! Jag hoppas man kan försöka säja åt Lidköpingsborna att bygga om vid den där plankorsningen, helst borde det där övergångsstället tas bort och flyttas till en lämpligare plats, eller om det ska finnas ett övergångsställe precis efter spåren så borde det ju vara signalreglerat med stopplinje utanför spårområdet, så är det ju ingen risk att det händer att man måste stanna i spåret. Det var ju rena skitturen att jag inte åkte tillbaka till Lidköping på försök 3, då hade jag ju säkert kuggat igen, den där klantiga lortstaden går ju inte att köra i! Och det är inte fel att klaga på vägarna, vägar är ju tyvärr inte alltid i tillräckligt bra skick, har ju själv sett att t.ex. de flesta stora huvudvägar är vanliga landsvägar utan mitträcke eller annat mötesskydd trots att det händer olyckor och trots att de är jättehårt trafikerade, så var i alla fall landsvägen jag körde på i Lidköping, jag tycker såna där vägar borde byggas om, är det nåt fel med att ha såna här åsikter eller?