Jag har blivit kuggad 7 gånger, under 5 års tid.
Men igår klarade jag av det, jag fixade min uppkörning och det berodde enbart på en sak. Jag har mognat i mitt tänkande kring att köra bil. Och det syntes, tycker du själv att du kör bra och att dett är uppenbart att du ska ha körkort, kan jag säga direkt att det är enda anledningen till varför du inte fått de. jag va lika dan gav helt upp förra året och så insåg jag att dett satt i mitt beteende inte i min körning. tog ytterligare 10 lektioner, var igår helt säker på att jag skulle bli kuggad men gjorde ett felfritt prov för att jag var med hela tiden till 100 procent det finns inte en minut jag var distraherad eller inte hade läst av situationen eller inte visste vad jag skulle göra för att lösa kommande hinder. därför tog jag det.
Så mitt råd är, tänk på vad du utstrålar när du kör bil, en ivrig person som tror att den kan eller en lugn och medveten person som inte tar för givet att den kör felfritt.
Grattis Vanessa till körkortet!
Och jag måste säga att du skrev ett jättebra inlägg som många här verkligen borde ta till sig.
Många ser inte sina egna fel och brister i sin körning, utan dom skyller allt på inspektören eller bilen dom får köra.
Om alla bara tog ett steg bakåt och såg hur dom själva hade uppträtt i trafiken och hur dom tänkte när dom satt där bakom ratten, så är jag rätt säker på att många skulle inte chansa med att boka en uppkörning bara för att dom tror att dom kan allt.
Sedan så har ju ens beteende visst betydelse när man kör bil, om man har ett hektiskt och rappt beteende så får man även det när man sitter och kör bil, medans om man är lugn och medveten om det som sker runt en hela tiden så blir man även en lugn och analyserande och säker bilförare..