@Inspektörn, Tack så mycket!!
Hm, nämner nog helst inga namn men fem av de sex inspektörerna jag kört med var väldigt trevliga och sociala, kände mig trygg och lugn med dem, och de alla arbetade i princip likadant, medan en av dem från Mölndal var oerhört
otrevlig och
osocial
Han hade ingen som helst tålamod och blev sur för minsta lilla grej han inte gillade. Svarade aldrig på vanliga frågor och förolämpade min körning. Jag var väldigt nära på att bryta ihop, stanna bilen och bara gå därifrån, men jag höll kvar lugnet trots allt. När körningen var avslutad så flinade han och sa
”det gick inget vidare för dig, här får du protokollet”, väldigt ledsen och chockad som jag var frågade jag vad jag hade gjort för fel? ”
Ah det ska du själv veta!”
Jag tog protokollet och gick därifrån utan att säga ett ord till. Så fort jag hade gått därifrån så grät jag. Kände mig ledsen, förolämpad och kränkt på något sätt. Jag tänkte att jag skulle ringa dit och anmäla det, men sen så skippade jag det och la det bakom mig, för jag skulle ändå inte ha några bevis, om han nu inte gjort samma sak mot andra.
Lång historia, men men