@Inspektörn, jag tackar för ditt svar!
Hm, en av mina uppkörningar gjorde jag i Kungsbacka då det inte fanns tider i Göteborg, och ALLT gick suveränt, jag trodde verkligen att jag skulle bli godkänd men inpektören tyckte att jag hade dålig planering bl.a. på en motorväg med hastighetsbegränsningen 110km/h, när jag skulle svänga in på en avfart så tyckte han jag blinkade för sent, och jag gjorde det ca 200 m innan, och sedan så gjorde jag ett misstag jag själv kan erkänna, när jag skulle svänga vänster på landsväg så hade jag 4-5 bilar bakom mig, jag blinkade till höger och körde in på vägrenen innan svängen för att släppa fram alla bilar, och när det var helt fri sikt från båda hållen så började jag svänga vänster....men, jag glömde helt av att blinka vänster. Så därför blev jag ej godkänd =((((
Jag har kört i Mölndal flera gånger innan, korsvägen, mölndalsvägen, stationen etc. Men jag förstår inte varför jag alltid gör NÅGOT fel.... jag brukar alltid vara så nervös vid prov så kan bero på det
Jag har kombinerat körningen både privat och med trafikskolan.
Något annat jag är osäker på är backa runt hörn, jag klarar det galant när jag kör med pappa eller skolan, fast så fort det är provet så råkar jag antingen åka för långt ut på gatan eller för långt in mot kanten, och finns det bilar som står och väntar på mig så blir jag så jäkla nervös att jag knappt kan tänka.
Jag har bokat en körlektion 55min till imorgon bitti innan provet och har tänkt be läraren fokusera på planeringen och backningen, så jag hoppas det går bra...