Hoppa till innehåll
Körkortsfrågor
& teoriprov
Teori &
trafikregler
Köp alla
1000 frågor
English
Logga in
Körkortonline
Körkortsforum
Sida 260
Körkortsforum – sida 260
Ny tråd
Öppet forum, ingen registrering
Sida 260
Inlägg
Senaste inlägget
Måste Uppkörningen vara betald för att få göra Teoriprovet?
4
2016-12-24
»
Ge inte upp
20
2016-12-23
»
Uppkörning Taxi
4
2016-12-23
»
Avsökning/uppsikt/fokus
1
2016-12-23
»
Tips från någon som var livrädd för att faila på uppkörningen
2
2016-12-22
»
Fyrhjulsdrivna vs tvåhjulsdrivna
1
2016-12-22
»
Parkera släp i mörker
1
2016-12-21
»
Sätt att räkna ut sannolikhet o statistik?
1
2016-12-21
»
Vad ska man plugga på utöver boken?
3
2016-12-21
»
JAG KLARADE DET
7
2016-12-21
»
Vänstersväng landsväg
8
2016-12-21
»
I did ittt
4
2016-12-21
»
Avsökningsrutiner
2
2016-12-21
»
Att missa uppkörning
3
2016-12-20
»
Första bil
14
2016-12-20
»
Teori - vilken hemsida
2
2016-12-20
»
Kollar inspektörerna upp min ”information” före uppkörningen? Stockholm
10
2016-12-19
»
Jätte nervös
20
2016-12-19
»
Är det stor skillnad på elevcentralen och teoriprovet?
7
2016-12-19
»
Göra rätt eller fel?
4
2016-12-19
»
Uppsiktsrutiner vid vänstersväng?
4
2016-12-18
»
Ljuga för inspektören?
19
2016-12-18
»
Döda vinkeln o cirkulation
6
2016-12-18
»
Svänga höger när det finns ett kollektivkörfält
4
2016-12-17
»
Ej skyldig att meddela till polisen om man kört på en räv. Varför?
2
2016-12-16
»