Start > Körkortsforum > Uppkörning Norrköping

Uppkörning Norrköping

Orolig man 2017-02-18 15:51 ! Citera #
Körde upp i Norrköping mest simplaste stället Folk som sitter och säger upp körning för privatiser e svårt o dom kuggar alla det är inte sant för jag körde max 25min och klara det.
Nu ska jag göra teoriprovet igen på måndag
Hade 51rätt så känns surt.
Gäst 2017-02-18 21:34 ! Citera #
Vilka frågor var svårast på teorin
Gäst 2017-02-18 21:59 ! Citera #
Gäst 2017-02-18
Vilka frågor var svårast på teorin
Det va nog parkering lite säckerhet
Gäst 2017-02-18 22:10 ! Citera #
Jag tyckte inte några frågor var svåra på teorin, men å andra sidan så hade jag pluggat rejält inför provet ;)
Gäst 2017-02-19 12:56 ! Citera #
Inte säkert ni fått samma frågor heller. Frågorna slumpas fram från en pool av frågor.
Orolig man 2017-02-19 15:40 ! Citera #
Gäst 2017-02-19
Inte säkert ni fått samma frågor heller. Frågorna slumpas fram från en pool av frågor.
Exsakt varje prov är inte lika bommar du första gången kanske du klara det andra gången.
Men är grov dyslektiker o har jätte svårt med läsning o så men jag kör ändå på för ja kommer klara det.
Jag ger inte upp
Taggad tjej 2017-02-20 11:10 ! Citera #
Du som körde upp i Norrköping i Lördags.. använde du deras bil? Vad var det för bil? Ny/gammal? Hur var den att köra med den? Ska nämligen köra upp imorgon och ska låna trafikverkets bil.. det är därför jag undrar.. :)
Orolig man 2017-02-20 11:47 ! Citera #
Taggad tjej 2017-02-20
Du som körde upp i Norrköping i Lördags.. använde du deras bil? Vad var det för bil? Ny/gammal? Hur var den att köra med den? Ska nämligen köra upp imorgon och ska låna trafikverkets bil.. det är därför jag undrar.. :)
Hej taggad tjej!

Jag lånade deras bil på trafikvärket och det är Volvo v40 d2 är ny bilar och den har inte elotronisk handbroms.
Den är helt okej att köra men ganska slö och ligga på för hög växel.
Det var inga svårigheter med att köra upp med och helt underbar men han med och köra ca 25min för han såg man kunde.
Fick som säckerhet ställa in stolen kolla tutan sen kolla handbromsen.
Allt har med och göra hur mycket bil man kört och jag är 36 har kört massor av bil i många år.
Men har du mer frågor kan du skriva på kik xjames80
Orolig man 2017-02-23 10:02 ! Citera #
Taggad tjej 2017-02-20
Du som körde upp i Norrköping i Lördags.. använde du deras bil? Vad var det för bil? Ny/gammal? Hur var den att köra med den? Ska nämligen köra upp imorgon och ska låna trafikverkets bil.. det är därför jag undrar.. :)
Hur gick det???

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest