Start > Körkortsforum > Godkänd uppkörning

Godkänd uppkörning

Gäst 2017-02-22 20:42 ! Citera #
Trodde fan inte jag skulle klara det idag men det gjorde jag! Första försöket! Alla körlektioner denna veckan (även den innan uppkörningen) har gått sådär faktiskt. Men nu jävlar :lol: Klarade teorin 53/52 förra veckan :) Känns så skönt att ääntligen fixat det med en 4mån bebis hemma 8-)
Svarar gärna på frågor
serena 2017-02-22 21:00 ! Citera #
Grattis!! Har min teori på fredag och uppkörning på måndag. Känner själv att min sista lektion idag inte gick så bra idag så känns skönt att du också kände det och klarade uppkörningen! vad starkt med en liten bebis hemma också!

Har faktisk undrat lite om teoriprovet. Var det snarlika frågor som finns på denna sidan eller var det mycket annat. Behöver man komplettera med med boken också eller räcker det här?
Gäst 2017-02-22 22:38 ! Citera #
serena 2017-02-22
Grattis!! Har min teori på fredag och uppkörning på måndag. Känner själv att min sista lektion idag inte gick så bra idag så känns skönt att du också kände det och klarade uppkörningen! vad starkt med en liten bebis hemma också!

Har faktisk undrat lite om teoriprovet. Var det snarlika frågor som finns på denna sidan eller var det mycket annat. Behöver man komplettera med med boken också eller räcker det här?
”med med boken också eller räcker det här?”
Ja denna sidan räcker för underkänt om det är det du siktar på? Aldrig i livet du klarar teoriprovet utan att kollat boken och bara nött gratisfrågor online.
Gäst 2017-02-22 22:50 ! Citera #
Du klarar dig bara via ytinlärning ifall du har AJs frågor. Annars måste du läsa för att förstå svaren.
Gäst 2017-02-22 23:43 ! Citera #
Jag håller med föregående skrivare, att bara plugga via denna sida är ett garanterat sett att INTE klara teorin, även om vissa kan ha tur och få lätta frågor, men majoriteten skulle inte göra det..

Är man dessutom så pass nära en teoriskrivning och man inte har pluggat ordentligt så får man skylla sig själv om man kuggar..

Såg på nyheterna idag att det är fler som kuggar sin teori och uppkörningar p.g.a att många försöker finna genvägar till sina körkort. Och även om man klarade sina prov på första försöket och ändå har slarvat med sitt pluggande så är man fortfarande en trafikfarlig förare då man inte har förstått fullt ut vad teorin går ut på.. Så jag hoppas att proven ska bli ännu svårare i framtiden, för det är vi andra som möter dessa farliga förare ute på våra vägar!!
Gäst 2017-02-23 03:33 ! Citera #
Jag har även tillgång till Elevcentralens utbildningsprogram som jag har använt mig på sedan i somras men dock intensivstuderat nu de senaste tre veckorna. Jag vet inte om den elevcentralen + dessa frågor är tillräckligt eller om jag behöver kolla i boken också. Sedan är jag inte intresserad av att klara teoriprovet utan att ha lärt mig det mesta men jag känner mig osäker..
Gäst 2017-02-23 07:02 ! Citera #
Beskriv din rutt
Gäst 2017-02-23 08:49 ! Citera #
Gäst 2017-02-23
Beskriv din rutt
Fick köra ut på landsväg direkt, en högersväng sedan vända och köra ut på landsvägen igen. följa skyltar mot centrum, i detta fallet var det ut på motorvägen och sedan avfart. Inne i centrum fick jag göra en vänstersväng i rondell, köra självständigt mot mål och parkera. Backa in mellan två bilar. (Alla trafikljus i centrum var ur funktion just denna morgon) Självständig körning mot mål igen, fick starta i backe någonstans där emellan. Sedan ut på motorväg och tillbaka till trafikverket.

Känns som att jag fick en rätt lätt rutt. Slapp vänstersväng på landsväg som jag var nervös över och trodde alla fick göra.
Gäst 2017-02-23 08:51 ! Citera #
serena 2017-02-22
Grattis!! Har min teori på fredag och uppkörning på måndag. Känner själv att min sista lektion idag inte gick så bra idag så känns skönt att du också kände det och klarade uppkörningen! vad starkt med en liten bebis hemma också!

Har faktisk undrat lite om teoriprovet. Var det snarlika frågor som finns på denna sidan eller var det mycket annat. Behöver man komplettera med med boken också eller räcker det här?
Jag har helt ärligt öppnat boken en gång, mest nötat frågor här och på Elevcentralen. Typ likadana frågor. Borde dock läst på lite mer om last, släp och sådant då jag fick rätt många frågor om det men hade inte någon koll :|
Orolig man 2017-02-23 10:01 ! Citera #
Gäst 2017-02-22
Trodde fan inte jag skulle klara det idag men det gjorde jag! Första försöket! Alla körlektioner denna veckan (även den innan uppkörningen) har gått sådär faktiskt. Men nu jävlar :lol: Klarade teorin 53/52 förra veckan :) Känns så skönt att ääntligen fixat det med en 4mån bebis hemma 8-)
Svarar gärna på frågor
Grattis till körkortet
Jag kugga teorin i lördags och klarade uppkörningen i lördag och skrivningen i måndags.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo