Start > Körkortsforum > Teoriprov

Teoriprov

Yasmin 2017-02-15 20:45 ! Citera #
Yessssss! Passed teori provet idag väldigt nöjd. :) . Pluggat mycket på elevcentralen några månader tog provet och var underkänt. Köpte 1000 frågor här på korkortonline . Pluggat två dagar med frågorna tog provet och fick gödkänt. :) . Satsa inte bara på elevcentralen frågorna som har kommit på provet mest jag har hittat här på korkortonline. Tack One happy girl. :)
Sol 2017-02-17 12:17 ! Citera #
Elevcentralen? vad är det? Jag pluggar bara genom att läsa i boken och gör prov på rov på prov härinne.
Gäst 2017-02-22 21:02 ! Citera #
Superbra och veta! känner ayy elevcentralens frågor är jättesvåra och lite konstiga... håller du?
Gäst 2017-02-22 22:38 ! Citera #
Gäst 2017-02-22
Superbra och veta! känner ayy elevcentralens frågor är jättesvåra och lite konstiga... håller du?
Nej jag håller inte med.
Yasmin 2017-03-04 00:34 ! Citera #
Läsa hela körkort boken, gör frågor på elevcentralen och köpa frågor här på körkortonline. Jag lovar ni kommer och klara provet.
Lycka till. :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest