Så sant! Många som säger att inspektören är idioter. Jag förstår varför jag blev kuggad, jag gör verkligen det. Jag har rannsakat min körning under uppkörningen, och vridit och vänt på hur jag ska kunna bli bättre och inte göra om samma misstag. Jag vill såå gärna ha mitt körkort, jag kan till och med utlova mängder av glädjetårar om jag klarar min uppkörning på fredag.
Du gör helt rätt i att rannsaka dig själv! En sådan inställning borde fler verkligen ha. Istället för att gnälla och naivt tänka att man inte gjort något fel alls, kanske man kan gå igenom körningen i sitt huvud. Var det då verkligen så perfekt?
Sen gällande inspektörerna måste jag återigen säga att det verkligen är så synd att det finns så mycket (för det mesta) obefogade fördomar och myter om dem. Det värsta är att folk verkar komma till en uppkörning med förväntningen att inspektören är dum i huvudet, alltså redan från början. Det är helt fel väg att gå. Jag har verkligen jättebra erfarenheter från inspektörer. Det säger jag inte för att jag tagit körkortet, utan jag menar det verkligen. Tycker det är dags att en gång för alla döda myten om att allting är inspektörernas fel. För så är det inte.