Kära prs!
Nu har jag två körkort. Ett ryskt och ett svenskt. Det betyder att jag är liksom en professor nu, utbildad två gånger mer ?mot både personner som har inget körkort alls och personner som har bara ett körkort
Who you - ingen anning. Enligt det här inlägget
https://korkortonline.se/forum/viewtopic.php?p=22186#p22186 du är även farlig till andra trafikanter och får ej köra en bil.
Kan man köra bil så klarar man det oavsett var man kör upp.
Jag trodde att alla redan visste dina privata åsikter så att du kunde spara tid genom inte dubblera samma menningen igen och igen. Utan blir bättre att ge möjlighet till andra personer att ha och tala deras uppfattningar.
Regeringar tecknar avtal mellan länder för att man kunde byta körkort utan prov pga _alla blir nervös på nya prov alltid så att även erfarna förare kan bli underkänna. Samma gäller överallt, skulle det inte finnas några avtal mellan länder kunde en bra och erfaren 60-årig kirurg som haft nobelpriset bli underkänt av nån oerfaren utländsk kontrollant och få aldrig jöbba utomlands.
Västerås kör för övrigt Golf medan Jakobsberg kör V50. Hur det relaterar till ”bättre bilar” eller att Transportstyrelsen skulle anställt extra trevliga inspektörer i Västerås förstår jag inte
Tyska Golfar är mycket bättre att köra än kinesiska volvo v50 som har små avstånd mellan pedalerna dessutom vilka ser ut som anpassade för små asiatiska människor med fötterna stårlek 39. Nya vägmärkeringar med nya rondeller i Jakobsberg det här året ledde till även erfarna instruktörer från flera trafikskolor missade skyltar där.
Om du jobbar på Transportstyrelsen och vill att man betalar mer pengar i din lön för flera uppkörningar medan Transportstyrelsen placerar krånliga vägmärkeringar och anställer t.ex. hemmafru som inspektörer då är jag inte med att betala extra för 500 extra uppkörningar är mindre ”idiotiskt” än att betala bara för 1 uppkörning.