J_92
bola
Jag körde kl 8:15. Den enda ”trafikant” jag mötte på landsvägen var ett rådjur som sprang framför bilen (ställde mig på bromsen). På landsvägen körde jag nog typ 2 km sen fick jag göra en vänstersväng, in på en krokig väg där det stod 70! Men jag höll mig nere på 40-50 och frågade efteråt om det var okej och han sa att det var ett bra val med tanke på att det var väldigt krokigt.. Sen fick jag vända där efter ett tag och köra tillbaka.
Usch jag är så rädd för dessa rådjur fanns det någon varningsskylt? Jag ska köra på eftermiddagen så de kanske är mindre risk att det händer då, hoppas jag.
Minns inte om det fanns någon varningsskylt, Men på båda sidorna av vägen var det tjock skog utan viltstängsel så man får vara beredd. Jag tänkte inte ens på det innan det hände men direkt när det dök upp, hamnade foten på bromsen.
Jag hoppas innerligt att du får samma inspektör som jag fick. Han var verkligen jättebra!
Intala dig själv att du kommer klara det!! Du KOMMER att KLARA det! Tro på dig själv denna gången!! Du kan köra bil :-)